(nieuwe)scoupy app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
bostonbeertje

Re: (nieuwe)scoupy app

Bericht door bostonbeertje »

Ik doe met meerdere accounts mee. Nou kan ik sinds 2/3 weken niet meer uitloggen met de app om een ander in te loggen.
Ligt dit aan mij?
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

bostonbeertje schreef: ma 17 jul 2023, 20:45 Ik doe met meerdere accounts mee. Nou kan ik sinds 2/3 weken niet meer uitloggen met de app om een ander in te loggen.
Ligt dit aan mij?
Nee hoor ligt niet aan jou dat heeft met de nieuwe app te maken en de extra beveiligingen en pincode etc etc heb ik begrepen je kan nog maar met 1 account meedoen in dit geval per toestel.

Ik heb nu dus het account van mijzelf op mijn eigen telefoon en die van mijn dochter op mijn ipad. Niet erg handig want in de winkel kan ik niet meer checken wat er nog wel/niet bij haar open staat bv.
Vita
Has thanked: 20 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Vita »

bostonbeertje schreef: ma 17 jul 2023, 20:45 Ik doe met meerdere accounts mee. Nou kan ik sinds 2/3 weken niet meer uitloggen met de app om een ander in te loggen.
Ligt dit aan mij?
Ik heb hetzelfde. Mijn account in de app, maar die van mn vriend in de browser doet het niet meer. Lastig is dat. Maar het toch niet veel soeps de laatste tijd, dus veel missen we niet 😅
bostonbeertje

Bericht door bostonbeertje »

Ok dan hoef ik dus niet verder te zoeken, bedankt voor je reactie beide😉
sjaan71

Bericht door sjaan71 »

Ik ga naar de website en gebruik dan het mailadres van diegene, krijg via de mail een link die een uur geldig is. Dan kan ik voor een ander persoon indienen. Je moet dan uiteraard wel in diegene zijn mailbox kunnen.
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

sjaan71 schreef: di 18 jul 2023, 16:10 Ik ga naar de website en gebruik dan het mailadres van diegene, krijg via de mail een link die een uur geldig is. Dan kan ik voor een ander persoon indienen. Je moet dan uiteraard wel in diegene zijn mailbox kunnen.
Ik kan wel in die mailbox maar op datzelfde apparaat heb ik de app en dan werkt het niet. Want vanuit de website en vervolgens mail gaat hij zelf naar de app wat al m’n eigen account is.
sjaan71

Bericht door sjaan71 »

Miranda schreef: di 18 jul 2023, 22:51
sjaan71 schreef: di 18 jul 2023, 16:10 Ik ga naar de website en gebruik dan het mailadres van diegene, krijg via de mail een link die een uur geldig is. Dan kan ik voor een ander persoon indienen. Je moet dan uiteraard wel in diegene zijn mailbox kunnen.
Ik kan wel in die mailbox maar op datzelfde apparaat heb ik de app en dan werkt het niet. Want vanuit de website en vervolgens mail gaat hij zelf naar de app wat al m’n eigen account is.
Ik gebruik mijn mobiel om in te loggen op de website en heb daarop ook de app. Degene waar ik als laatste op heb ingelogd dat is ook degene die dan op de app staat
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 29 times

Bericht door Famke »

Meer mensen een foutmelding als ze hun saldo proberen uit te keren?
Plaats reactie