Pagina 2 van 3
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
Geplaatst: wo 15 jul 2020, 14:50
door greetje11
BabsMeijers schreef: ↑wo 15 jul 2020, 13:46
greetje11 schreef: ↑wo 15 jul 2020, 11:47
Heb ik weer, kassabon jumbo wordt niet geaccepteerd
Ik had een paar keer dat hij aangaf dat niet het juiste product op de kassabon stond ik heb een paar opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.
5 x steeds foutmelding. Contact gehad, ze zijn er mee bezig , iets met de fraude detectie
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
Geplaatst: wo 15 jul 2020, 20:33
door AmeGrunn
greetje11 schreef: ↑wo 15 jul 2020, 14:50
BabsMeijers schreef: ↑wo 15 jul 2020, 13:46
greetje11 schreef: ↑wo 15 jul 2020, 11:47
Heb ik weer, kassabon jumbo wordt niet geaccepteerd
Ik had een paar keer dat hij aangaf dat niet het juiste product op de kassabon stond ik heb een paar opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.
5 x steeds foutmelding. Contact gehad, ze zijn er mee bezig , iets met de fraude detectie
hopelijk wordt het snel voor jullie opgelost! Ik heb het gisteren ter plekke met een Jumbo kassabon ingestuurd, en het ging direct goed.
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
Geplaatst: wo 15 jul 2020, 21:40
door Chrisje9999
Bon in meerdere stukken fotograferen wil ook wel lukken.
krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Geplaatst: wo 15 jul 2020, 22:28
door koekje
Bij mij gaf de app aan dat de kassabon al een keer gebruikt was.
Best wel vreemd daar ik de kassabon niet uit het oog verloren ben nadat ik hem bij de kassa had ontvangen.
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
Re: krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Geplaatst: wo 15 jul 2020, 23:58
door liamito
koekje schreef: ↑wo 15 jul 2020, 22:28
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
Campina heeft (hopelijk niet had) zelf een prima systeem met die codes op de verpakking. Nooit problemen mee gehad.
Re: krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Geplaatst: do 16 jul 2020, 00:36
door sjaak van de Hoek
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
[/quote]
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellende
Re: krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Geplaatst: do 16 jul 2020, 17:20
door koekje
sjaak van de Hoek schreef: ↑do 16 jul 2020, 00:36
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellende
[/quote]
Dat zelfde heb ik met Tikkie, drama is het
Re: krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Geplaatst: do 16 jul 2020, 21:20
door greetje11
koekje schreef: ↑do 16 jul 2020, 17:20
sjaak van de Hoek schreef: ↑do 16 jul 2020, 00:36
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellende
Dat zelfde heb ik met Tikkie, drama is het
[/quote]
Hij doet het sinds vanavond
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
Geplaatst: vr 17 jul 2020, 12:17
door Jacky's
De eerste keer na het indienen ontving ik de melding "oeps er iets mis is gegaan."(met bijbehorend filmpje, relatief grappig)
Nog een keer indienen en ik kreeg de melding: het is al uitbetaald, dat klopte dus.
Oh ja, geen melding op het scherm dat de QR code is gescand. (mijn scherm krijgt wat te verduren door vaak te proberen)
Wel een "beheurlijk" leerproces. Leuk dat het gelukt is.
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
Geplaatst: vr 17 jul 2020, 21:58
door koekje
Helaas, nog steeds melding van "Oeps bon is al gebruikt"
I love Scoupy