queens waardebon 5 euro
Re: queens waardebon 5 euro
Weet iemand of er een (unieke) code op de waardebon staat?
Hoe weten ze of je een waardebon hebt aangezien je alleen de kassabon moet uploaden?
Hoe weten ze of je een waardebon hebt aangezien je alleen de kassabon moet uploaden?
Buijsje bedankt voor het navragen ben nu dus blij dat ik het nog niet gekocht heb. maar snap inderdaad niet hoe ze het na kunnen kijken of je wel/geen waardebon hebt.
De webpagina is gewijzigd. Onderstaande zin staat nu boven het plaatje, maar in de voorwaarden staat hier niets over vermeld.
U heeft een Queens waardebon ontvangen?
Toch een beetje vreemd!
U heeft een Queens waardebon ontvangen?
Toch een beetje vreemd!
-
op de bon staat geen code alleen een link naar queens vis en deze actie
iedereen kan volgens mij aan deze aktie meedoen de waardebon heb je nergens voor nodig
tis denk ik niet de bedoeling dat iedereen meedoet maar ik wou hem toch met jullie delen
doe er je voordeel mee zou ik zeggen
iedereen kan volgens mij aan deze aktie meedoen de waardebon heb je nergens voor nodig
tis denk ik niet de bedoeling dat iedereen meedoet maar ik wou hem toch met jullie delen
doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Laatst gewijzigd door bigmamma30 op ma 26 jan 2015, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
geen verwarring zaaien Buijsje in de voorwaarden staat niets over een waardebon
Vandaag meegedaan (zonder waardebon). Kreeg de mededeling "Bedankt!
Uw gegevens zijn succesvol verzonden. Uiterlijk binnen 4 weken ontvangt u €5,- retour op uw bankrekening"
Overigens geen bevestiging per mail.
Uw gegevens zijn succesvol verzonden. Uiterlijk binnen 4 weken ontvangt u €5,- retour op uw bankrekening"
Overigens geen bevestiging per mail.