1)
Beste xx,
Onlangs heb jij meegedaan aan onze EK winactie. Je staat niet op een mailinglijst en zult in de toerkomst gèèn (commerciële) communicatie van Nextens ontvangen.
Waarom kun jer je niet afmelden in de e-mail?
In het kader van onze EK winactie heb je van ons eenmalig een service e-mail ontvangen, omdat wij je wilden informeren over de uitkomst van deze actie. In een service e-mail is standaard geen afmeldlink opgenomen omdat je niet aangemeld wordt voor een nieuwsbrief of andere mailinglijsten. Voor jou en alle andere deelnemers geldt dat je niet bent opgenomen in ons mailingbestand en je zult dan ook geen e-mails van ons ontvangen. Wij hadden hier vooraf duidelijker over moeten communiceren, onze excuses voor de overlast. Wij hebben onze les geleerd.
Hartelijke groet,
Team Nextens
2)
Hoi xx,
Wij wilden een kleinschalige EK actie doen voor onze klanten, maar deze ging onverwacht viral doordat het op allerlei forums, social groepen en websites terecht kwam. De EK pagina gaf aan dat je de slippers kon winnen én dat het een beperkt aantal was, alleen hebben we dit in de bevestigingsmail verkeerd aangegeven. Helaas is het niet mogelijk om nieuwe slippers bij te laten maken, we kunnen niets anders dan jou en anderen excuses maken. Namens de marketeers van Nextens: het spijt ons.
Groet,
Team Nextens
Tja, wel lief gezegd.....alleen hebben we er niks aan. Volgende keer beter

[/quote]