AmeGrunn schreef: ↑wo 01 jun 2022, 19:03
Hij staat er bij mij vandaag weer bij.
Gekocht, maar uploaden lijkt maar niet te lukken. Ik krijg 'Oeps, bon is al gebruikt' of 'Product staat niet op de bon'.
Zit niks anders op dan een bericht naar hun WhatsApp account te sturen .
Werkt de site voor kassabonproblemen van Tikkie nog steeds niet?
Die website kende ik nog niet, dus heb ik het zonet nog even geprobeerd. Kon het formulier niet opsturen, dus daar lukt het ook al niet mee.
En op mijn berichten via WhatsApp krijg ik maar geen antwoord.
AmeGrunn schreef: ↑wo 01 jun 2022, 19:03
Hij staat er bij mij vandaag weer bij.
Gekocht, maar uploaden lijkt maar niet te lukken. Ik krijg 'Oeps, bon is al gebruikt' of 'Product staat niet op de bon'.
Zit niks anders op dan een bericht naar hun WhatsApp account te sturen .
Die website kende ik nog niet, dus heb ik het zonet nog even geprobeerd. Kon het formulier niet opsturen, dus daar lukt het ook al niet mee.
WA kan inderdaad tijdje duren voor men reageert.
Tikkie app installeren, misschien een optie voor de volgende keer. Dit werkt super goed de laatste tijd.
WA kan inderdaad tijdje duren voor men reageert.
Tikkie app installeren, misschien een optie voor de volgende keer. Dit werkt super goed de laatste tijd.
Ik heb al tijden de app geïnstalleerd. Hij heeft gewoon van die kuren.