2x Dreft cashback via Tikkie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
josje

Re: 2x Dreft cashback via Tikkie

Bericht door josje »

Meer dan 50 pogingen moeten wagen om m'n geld terug te krijgen. De ene keer staat er dat het juiste product niet op de bon staat, de volgende keer staat er dat de bon al gebruikt is. Terwijl de bon NIET eerder gebruikt is en het JUISTE product op de bon staat. Voor mij geen Tikkie meer. Ik raad het iedereen af om op deze manier je geld terug te vragen.
Raven
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Raven »

josje schreef: wo 07 jun 2023, 10:52 Meer dan 50 pogingen moeten wagen om m'n geld terug te krijgen. De ene keer staat er dat het juiste product niet op de bon staat, de volgende keer staat er dat de bon al gebruikt is. Terwijl de bon NIET eerder gebruikt is en het JUISTE product op de bon staat. Voor mij geen Tikkie meer. Ik raad het iedereen af om op deze manier je geld terug te vragen.
Uiteindelijk gelukt? Soms denk ik weleens, hoelang moet ik doorgaan voordat het lukt.
josje

Bericht door josje »

Uiteindelijk is het met de Dreft gelukt. Ineens werd m'n kassabon geaccepteerd. Met de sprite ben ik nog langer doorgegaan, maar na zo'n 60 x gestopt. Ik was er helemaal klaar mee. uiteindelijk een mail gestuurd naar tikkie en online m'n kassabon ingestuurd. Nu maar hopen dat m'n veld terug krijg.
Plaats reactie