Gratis Burendag Feestpakket
- UtrechtseBert
Re: Gratis Burendag Feestpakket
Heb hem gistermiddag ook binnen gekregen. Wel een leuk pakketje. Begrijp alleen niet dat ze er een pak koffie in doen, ik dacht dat er steeds meer mensen koffiepads gebruiken. 

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Hier nog niets ontvangen?
Zit er geen thee, koekjes, roosvicee in zoals erbij stond?
Want gewone koffie heb ik inderdaad niets aan met m'n cupjes apparaat.
- UtrechtseBert
Nee, dat valt me nu pas op. Ik heb dat inderdaad niet aangetroffen. Alleen pak koffie, een vlag, 2 slingers, zakjes met bloemzaadjes, bekers, servetten, kleurplaten. En dat was het volgens mij. Zit nu niet thuis dus moet het uit mijn hoofd doen.Miranda schreef:Hier nog niets ontvangen?
Oh en de bloemzaadjes kunnen tot juni gezaaid worden en zijn voor nu dus nutteloos.

Nee, bij mij zat alleen koffie in, maar misschien hebben mensen met meer opgegeven deelnemers aan de activiteit een andere samenstelling van het pakket, dat weet ik niet....eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje karig zo met het 10 jarige jubileum van Burendag, vroeger was het veel uitgebreider en bij de bloemenzaatjes kan ik niet ontdekken wat voor soort het is, zeker iets oranje....dacht eerst dat het suikerzakjes waren.Miranda schreef:Hier nog niets ontvangen?
en vergeet de kleurpotloden niet !!UtrechtseBert schreef:Nee, dat valt me nu pas op. Ik heb dat inderdaad niet aangetroffen. Alleen pak koffie, een vlag, 2 slingers, zakjes met bloemzaadjes, bekers, servetten, kleurplaten. En dat was het volgens mij. Zit nu niet thuis dus moet het uit mijn hoofd doen.Miranda schreef:Hier nog niets ontvangen?
Oh en de bloemzaadjes kunnen tot juni gezaaid worden en zijn voor nu dus nutteloos.

Hier kwam zelf de plaatselijke welzijnsorganisatie nog een goodiebag brengen, waarschijnlijk op basis van de melding op de site van Burendag, want ik had het nergens anders doorgegeven en klein gehouden.