Dat bedrag staat idd op de bon en het is het juiste product. Ik ga morgen even naar de AH terugFamke schreef:Staat er op de bon ook 2,99 of 1,99? en heb je het juiste product dan wel? Je kan terug gaan naar de winkel.
AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers- update: maximaal aantal Cash-backs is bereikt
Re: AH GTA Groentefriet voor 1000 deelnemers
Ik kan niet meer op de site komen van groentefriet.nl , geeft iets van beveiligingproblemen aan.
Gisteren kon ik er nog wel op (link 1e pagina)
Wie kan er nog meer niet op komen.. of juist wel??
Zullen de groentepatatten op zijn, 1000 deelnemers behaald zijn?
Laatst gewijzigd door Machteld op wo 14 okt 2015, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Machteld, net even geprobeerd, ik kan de site normaal bereiken...
Meriam schreef:Machteld, net even geprobeerd, ik kan de site normaal bereiken...
Owww, wat raar dat het hier niet meer lukt!
Nou ja..ik ga straks ff naar de AH aan de Eglantier en hopelijk hebben ze daar die groentefrieten.
Het emailadres staat omschreven in het topic, dus ik hoef niet op hun site echt te komen.
Bedankt Meriam voor het checken!
Machteld, ik had dat gisteren ook.. als je "groentefriet" zoekt met google en dan doorklikt kan je wel op de site komen (ik wel tenminste).. hoop dat het zo lukt!
Machteld schreef:Ik kan niet meer op de site komen van groentefriet.nl , geeft iets van beveiligingproblemen aan.
Met de link van ikka krijg ik ook de melding :pricacyfout ( je verbinding is niet Privé )
Maar met deze link http://www.groentefriet.nl/allerhande-aktie.html lukt het mij wel.
Net gehaald, en ik zie dat ze bij mij ook 2,99 hebben berekend.. verdorie!
Morgen terug dan maar.
Morgen terug dan maar.
-
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 24 times
krijg ook inderdaad die melding, dus kon in de ah niet kijken of ik de goede had,
dus weer teruggelegd in de winkel.
straks misschien nog ff langs gaan
dus weer teruggelegd in de winkel.
straks misschien nog ff langs gaan
Balen, net als ik. Ga ook straks nog naar AH. Ik zag dat ik de groene zak van 600g (oude verpakking) heb, terwijl de nieuwe 400g bevat.Oceania schreef:Net gehaald, en ik zie dat ze bij mij ook 2,99 hebben berekend.. verdorie!
Morgen terug dan maar.
Hopelijk hebben ze bij een ander filiaal wel deze frites en de juiste variant...