sonnie schreef:ik heb ook een code ontvangen, maar vind helemaal geen 'goedkope' wijn!!
doe ik iets verkeerd?
Sonnie, je kunt het beste bij aanbiedingen of restanten kijken, daar staan er een aantal van 4,99 per stuk. Je moet er 6 nemen, dus t.w.v. 30 euro, dan krijg je 15 korting en betaal je 15 euro bij.
sonnie schreef:ik heb ook een code ontvangen, maar vind helemaal geen 'goedkope' wijn!!
doe ik iets verkeerd?
Sonnie, je kunt het beste bij aanbiedingen of restanten kijken, daar staan er een aantal van 4,99 per stuk. Je moet er 6 nemen, dus t.w.v. 30 euro, dan krijg je 15 korting en betaal je 15 euro bij.
Jisca of feelings, gisteren ontving ik ook een e-mail van Wijnvoordeel.nl, maar heb die ongelezen verwijderd. Konden jullie in het onderwerp van de nieuwsbrief al lezen dat er een unieke code twv 15 euro werd gegeven?
--------
Vanmorgen zat deze mail in mijn inbox; onderwerpregel: "ALLEEN VANOCHTEND: 6 halen = 3 betalen" Vanochtend profiteert u van een uitzonderlijke vroege vogel actie! Alleen vanochtend tussen 04.00 en 12.00 uur geldt de sensationele aanbieding: 6 halen = 3 betalen*. Van elke 6 flessen die u bestelt, krijgt u nu alvast 3 flessen van Sinterklaas cadeau (m.u.v. aanbiedingen en restanten)!
Uw unieke kortingscode* 3vansint
Let op: deze code is geldig tot 11:59 uur!
*Korting wordt verrekend als 50% kassakorting.
PS: er staat "unieke" kortingscode, maar is mijns inziens niet juist....Kansje dat de code van gisteren ook niet uniek was...
Shiven schreef:Jisca of feelings, gisteren ontving ik ook een e-mail van Wijnvoordeel.nl, maar heb die ongelezen verwijderd. Konden jullie in het onderwerp van de nieuwsbrief al lezen dat er een unieke code twv 15 euro werd gegeven?
--------
Vanmorgen zat deze mail in mijn inbox; onderwerpregel: "ALLEEN VANOCHTEND: 6 halen = 3 betalen" Vanochtend profiteert u van een uitzonderlijke vroege vogel actie! Alleen vanochtend tussen 04.00 en 12.00 uur geldt de sensationele aanbieding: 6 halen = 3 betalen*. Van elke 6 flessen die u bestelt, krijgt u nu alvast 3 flessen van Sinterklaas cadeau (m.u.v. aanbiedingen en restanten)!
Uw unieke kortingscode* 3vansint
Let op: deze code is geldig tot 11:59 uur!
*Korting wordt verrekend als 50% kassakorting.
PS: er staat "unieke" kortingscode, maar is mijns inziens niet juist....Kansje dat de code van gisteren ook niet uniek was...
Hi Shiven,
Ik heb gecheckt met Feelings en de 15 euro waardebon code is helaas echt uniek, anders had ik die er graag bij willen vermelden.
Er staat in de titel van de mail: "WAARDEBON van 15,- voor ALLE wijnen"
Jouw code ziet er inderdaad niet uniek uit! Jammer dat die actie voorbij is, ook al konden de codes niet gecombineerd worden.
Jisca schreef:
"Ik heb gecheckt met Feelings en de 15 euro waardebon code is helaas echt uniek, anders had ik die er graag bij willen vermelden.
Er staat in de titel van de mail: "WAARDEBON van 15,- voor ALLE wijnen"
Jouw code ziet er inderdaad niet uniek uit! Jammer dat die actie voorbij is, ook al konden de codes niet gecombineerd worden."
----- Beste Jisca, wat superaardig! dat je jouw code hebt gecheckt bij feelings. Enorm bedankt voor al jouw nuttige informatie!
(Ik weet nu zeker dat ik gisteren geen e-mail van Wijnvoordeel heb ontvangen met "waardebon van 15,- voor alle wijnen", aangezien mij dit zeker zou zijn opgevallen).