Scoupy: Verschillende producten voor 50 cent per stuk
Re: Scoupy: Verschillende producten voor 50 cent per stuk
net een mail binnen dat er 7 producent zijn voor 50 cent, ook de deli chips staat daar bij
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
In mijn mail van Scoupy staan 7 producten en daar staat de lays ook bij, maar de lays staat nog niet bij mijn coupons.
Miranda schreef:Als je al hebt meegedaan mag je nog een keer meedoen staat er.
Maar de Lays Deli chips doet niet mee hoor met deze actie dus tuurlijk staat die er dan niet nog een keer bij.
Alles staat duidelijk in mijn mail en in mijn overzicht:
Skyr voor 50 cent
Bicro Amsterdam Croquetten Vulling voor 50 cent
Kumar's kruiden- en wokpasta's voor 50 cent
Alpro Pur’Enjoy voor 50 cent
Maaslander Geitenkaas voor 50 cent
Groentefriet voor 50 cent
onze acties zijn nu nóg leuker geworden: probeer nu 6 producten voor slechts €0,50!
Je mag weer meedoen, ook wanneer je met de vorige Cashback-acties van deze merken hebt meegedaan. Je hoeft het actieproduct alleen opnieuw te kopen.
-
- Been thanked: 1 time
Famke ik krijg inderdaad net ook een nieuwe mail binnen met 7 ipv 6 producten.
En nu toch ook de Lays Deli chips erbij. Leuke actie weer!!
En nu toch ook de Lays Deli chips erbij. Leuke actie weer!!
Famke, ik meen mij te herinneren dat jij de Lay's actie voor € 0,50 had overgeslagen. Om deze reden is het te verklaren dat jouw coupon nog beschikbaar is Ik heb op jouw link geklikt en kom uit bij: "geen coupon meer beschikbaar". Dit klopt, want ik had al meegedaan aan deze actie. Een nieuwe coupon heb ik tot nu toe niet in mijn account gekregen.Famke schreef:Helpt deze link? https://scoupy.com/nl#/geld-terug/lays/ ... i/48731/co
Laatst gewijzigd door Shiven op vr 04 dec 2015, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik heb wel mee gedaan met oa de Alpro drink en daar staat wel weer een nieuwe coupon voor. Vreemd. Mogelijk dat de Lays alleen voor 0,50 euro zijn als je ze nog niet hebt geprobeerd?
Bedankt voor je bericht!
Alle 50 cent Bling Bling werd ons iets teveel, we hebben een foutje gemaakt. Sorry!
Helaas kunnen we de coupon voor Lays niet een tweede keer aanbieden zoals de andere acties in zojuist verstuurde mail.
We hopen dat we je wel blij hebben kunnen maken met de overige nieuwe coupons.
We wensen je een glitterend weekend.
Hartelijke groet,
Fleur
SCOUPY Customer Service
Alle 50 cent Bling Bling werd ons iets teveel, we hebben een foutje gemaakt. Sorry!
Helaas kunnen we de coupon voor Lays niet een tweede keer aanbieden zoals de andere acties in zojuist verstuurde mail.
We hopen dat we je wel blij hebben kunnen maken met de overige nieuwe coupons.
We wensen je een glitterend weekend.
Hartelijke groet,
Fleur
SCOUPY Customer Service
-
- Been thanked: 1 time
Ik was blijkbaar te enthousiast en te snel want ik heb de chips dus al gekocht net en nu lukt inderdaad mijn bon niet meer.
Leuk dat er een foutje is gemaakt Fleur van Scoupy maar nu zit ik dus met de zak chips die ik anders niet nogmaals gekocht had! Dan koop ik liever het goedkopere huismerk!
Leuk dat er een foutje is gemaakt Fleur van Scoupy maar nu zit ik dus met de zak chips die ik anders niet nogmaals gekocht had! Dan koop ik liever het goedkopere huismerk!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Huh, en ik heb nog steeds een bon met 0,50 euro voor de Lays. Ook erg handig dat ook nog in de banner staat op de website Nu 50 cent?
-
- Been thanked: 2 times
Kunnen jullie de groentefriet bij de Jumbo vinden? Volgens Scoupy hebben alle Jumbo's het, maar ik ben bij 3 vestigingen geweest en zie telkens alleen deze: