Verras iemand met een gratis Tissuebox van Kleenex
Re: Verras iemand met een gratis Tissuebox van Kleenex
Je hebt een goed punt, Lois. Ik baal ervan dat Kleenex nav de vele klachten mbt de financiële afhandeling van de vorige actie toch niet heeft gekozen voor een ander verwerkingsbureau. Heb ze destijds deze suggestie nog voorgelegd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ik heb tot nu toe nooit een probleem gehad om het terug te krijgen. Ik neem nooit de dubbele box, dat geeft volgens mij vaak de verwarring.Shiven schreef:Je hebt een goed punt, Lois. Ik baal ervan dat Kleenex nav de vele klachten mbt de financiële afhandeling van de vorige actie toch niet heeft gekozen voor een ander verwerkingsbureau. Heb ze destijds deze suggestie nog voorgelegd.
Voor degenen die nog niet zo lang meedraaien in GTA-land een tip:
Maak van hetgeen je instuurt een duidelijke foto of scan en bewaar die t/m het moment van terugbetaling van je aankoopbedrag.
Maak van hetgeen je instuurt een duidelijke foto of scan en bewaar die t/m het moment van terugbetaling van je aankoopbedrag.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Voor wie geïnteresseerd is en nog niets heeft ingeleverd:
- t/m zondag 1 euro bij Digros
- volgende week woensdag t/m dinsdag bij Hoogvliet 40% korting (sorry, enkel formaten in deze aanbieding die niet geldig zijn icm de coupon)
- t/m zondag 1 euro bij Digros
- volgende week woensdag t/m dinsdag bij Hoogvliet 40% korting (sorry, enkel formaten in deze aanbieding die niet geldig zijn icm de coupon)
Laatst gewijzigd door Famke op ma 01 feb 2016, 01:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen 40% korting zoals in het vorige bericht maar bij de marskramer kost de enkele tissue box de blauwe 1 euro dus je krijgt meer terug dan hij kost.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Viel me op dat op de bon die ik per post kreeg geen code stond zoals op de coupon die de besteller per mail kreeg. Bij Kleenex nagevraagd en die van de mail is ook gewoon bruikbaar, alleen wel anders adres/rekening ed.
Vandaag het aankoop retour mogen ontvangen en gepost op 18 Januari 2016 j.l.
-
- Been thanked: 1 time
Duobox gekocht € 2,35, terugbetaling: één box € 1,75....
emailen...
foutafhandeling@consumercare.info
service@consumercare.info
info@consumercare.info
emailen...
foutafhandeling@consumercare.info
service@consumercare.info
info@consumercare.info