CelaVita oma's kookaardappelen testen
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Re: CelaVita oma's kookaardappelen testen
Ik mag ook testen. En om op je vraag te antwoorden:
Dus het is online.Wanneer je klaar bent met de vragen, word je doorverwezen naar de geldterugactie. Let op! Hierbij heb je de lege verpakking en de kassabon nodig.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 14 times
Hoera hier mogen we ook testen.
Dank voor het plaatsen " Foeksia ".
Dank voor het plaatsen " Foeksia ".
en hier ook mogen testen 
net de 900 gram kruimig gehaald bij AH, 1.99 euro kost het normaal!

net de 900 gram kruimig gehaald bij AH, 1.99 euro kost het normaal!
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
Ook mogen testen en getest, vragenlijst ingevuld en daar staan een aantal vragen bij waarvan ik denk, he, wat is de relevantie ervan.
Zoals hoeveel groente heb je er bij gebruikt. & is ongeschild lekkerder dan niet. Gaat toch om het ras en de smaak. Tuurlijk wel gemakkelijker.
Hebben jullie ook gelukkige testers na het invullen een bevestigingsmail ontvangen?
Zoals hoeveel groente heb je er bij gebruikt. & is ongeschild lekkerder dan niet. Gaat toch om het ras en de smaak. Tuurlijk wel gemakkelijker.
Hebben jullie ook gelukkige testers na het invullen een bevestigingsmail ontvangen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ja na het invullen een bevestiging gehad pe rmail. Heb de 900 gram zak genomen, en daar twee dagen van gegetenJacky's schreef:Ook mogen testen en getest, vragenlijst ingevuld en daar staan een aantal vragen bij waarvan ik denk, he, wat is de relevantie ervan.

Eigenlijk is het een product voor mensen die een hekel hebben aan aardappel schillen of het niet kunnen of willen, maar verder bespaar je er niet echt kooktijd mee. Leuk dat ik mocht testen, maar voor die prijs koop ik eerlijk gezegd liever een hele zak aardappels.