Pagina 2 van 2

Re: Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis

Geplaatst: wo 03 aug 2016, 21:48
door Shiven
@Free, de reactie die ik ontving van Scoupy deed sterk vermoeden dat je met de Speciaal voor Jou-coupon gewoon weer mee mocht doen.
De bewoordingen die ze gebruikten waren, bleek pas later, voor tweeërlei uitleg mogelijk.
Toen ik later de Speciaal voor Jou-coupon ook in mijn eigen account kreeg, (dus ná Yakki) heb ik opnieuw contact gezocht met Scoupy en toen kwam de aap uit de mouw dat deze Speciaal voor Jou-coupon nooit uitgegeven had mogen worden; het berustte op een vergissing :-(
Omdat Yakki zelf niet meer met een follow-up kwam, heb ik er maar geen woorden meer aan vuil gemaakt.
edit: Wat ik nog wel heb verzocht aan Scoupy is alle Speciaal voor Jou-coupons van 7UP Mojito uit de accounts terug te trekken. Bij mij was dit de volgende dag geregeld, m.a.w.: in mijn account staat die al enkele dagen niet meer.

Re: Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis

Geplaatst: wo 03 aug 2016, 22:02
door Free
Raar dat de aanvraag bij Crazy9 wel is goedkeurd. Bij mij dus afgekeurd. Dit terwijl het toch echt hun fout is door deze "speciaal voor jou" coupons aan de accounts toe te kennen.

Re: Scoupy Speciaal voor jou 7up mojito 100% gratis

Geplaatst: wo 03 aug 2016, 22:44
door feelings
Shiven schreef:@Free, de reactie die ik ontving van Scoupy deed sterk vermoeden dat je met de Speciaal voor Jou-coupon gewoon weer mee mocht doen.
De bewoordingen die ze gebruikten waren, bleek pas later, voor tweeërlei uitleg mogelijk.
Toen ik later de Speciaal voor Jou-coupon ook in mijn eigen account kreeg, (dus ná Yakki) heb ik opnieuw contact gezocht met Scoupy en toen kwam de aap uit de mouw dat deze Speciaal voor Jou-coupon nooit uitgegeven had mogen worden; het berustte op een vergissing :-(
Omdat Yakki zelf niet meer met een follow-up kwam, heb ik er maar geen woorden meer aan vuil gemaakt.
edit: Wat ik nog wel heb verzocht aan Scoupy is alle Speciaal voor Jou-coupons van 7UP Mojito uit de accounts terug te trekken. Bij mij was dit de volgende dag geregeld, m.a.w.: in mijn account staat die al enkele dagen niet meer.
Wat vervelend Shiven. :?