Op de roze/oranje actiesticker op de verpakking staat als einddatum 30/10/2016 vermeld (ipv 09-10-2016).
Hierover een berichtje gestuurd naar Scoupy.
Hun antwoord:
Fijn dat je aan ons doorgeeft dat de actievoorwaarden niet overeenkomen.
We hebben de einddatum op de website zojuist aangepast naar 30/10/2016.
Scoupy: Probeer gratis Lindahls Kvarg 500 gram
Re: Scoupy: Probeer gratis Lindahls Kvarg 500 gram
Scoupy gemaild over dit 'probleem'. Zij hebben hierop als volgt gereageerd:hoefsmid schreef:... Heb voor mezelf aangevraagd, maar voor mijn moeder kon ik altijd meedoen bij Scoupy, maar nu wordt het geweigerd. U hebt al meegedaan krijg ik als antwoord, terwijl in de voorwaarden staat dat dat wel mag...
We hadden het probleem al gedetecteerd en dit is inmiddels opgelost!
Je hoeft nu dus niet meer cookies te verwijderen of via een andere browser deel te nemen.
Bij meer informatie staat nog steeds: Deze actie eindigt op 09-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks zijn uitbetaald.
Bij de voorwaarden staat nu wel:
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, van 5 september tot en met 30-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks zijn uitbetaald.
Bij de voorwaarden staat nu wel:
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, van 5 september tot en met 30-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks zijn uitbetaald.
Shiven schreef:Op de roze/oranje actiesticker op de verpakking staat als einddatum 30/10/2016 vermeld (ipv 09-10-2016).
Hierover een berichtje gestuurd naar Scoupy.
Hun antwoord:
Fijn dat je aan ons doorgeeft dat de actievoorwaarden niet overeenkomen.
We hebben de einddatum op de website zojuist aangepast naar 30/10/2016.
@ikka, dan zal ik die koe ook nog even bij de horens vatten.
ikka schreef:
ikka schreef:
Bij meer informatie staat nog steeds: Deze actie eindigt op 09-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks zijn uitbetaald.
@ikka, zojuist nog eens gecheckt. Scoupy heeft nu ook deze tekst aangepast.
"Deze actie eindigt op 30-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald"
"Deze actie eindigt op 30-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald"
ikka: Bij meer informatie staat nog steeds: Deze actie eindigt op 09-10-2016 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks zijn uitbetaald.