100% retour Henkel actieproduct (of tot 8 euro terug op een service)
Re: 100% retour Henkel actieproduct (of tot 8 euro terug op een service)
Ik denk per merk 1x...dus Loctite/Pattex/Rubson ider 1 keer waarschijnlijk...(en MET actiesticker)Famke schreef:Klopt het dat je hier met 3 producten mee kan doen? Lees in actievoorwaarden de woorden eenmalig maar ook max 3.
dit lees ik ergens tussen de voorwaarden:
Enkel één aanbod per promotioneel product is geldig. Het aanbod kan niet
getransfereerd worden.
Maar hier is het na te vragen denk ik:
15. Vragen en incidenten :
Om een oplossing te vinden voor iedere vraag, klacht of ieder incident dat zich
voordoet in het procedé van deelname aan de actie, zal de deelnemer contact
kunnen opnemen met het Departement van de Consumentendienst van de actie, en
dit via volgende middelen:
Telefoneren naar de helpdesk 020- 2050193, die beschikbaar zal zijn van maandag tot
en met vrijdag, van 09.30 tot en met 17.30 uur ( uitgezonder officiële feestdagen).
Of door een e-mail te versturen naar : gratisservice@tlcrewards.com
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Antwoord Henkel:
Per persoon kunt u maximaal drie keer deelnemen aan de actie. U dient dan wel drie unieke actiecodes te hebben. Een actiecode vindt u op de verpakking van het deelnemende product. Per aangeschaft product dient u zich te registreren op de website: http://www.gratis-service.com/nl/.
Per persoon kunt u maximaal drie keer deelnemen aan de actie. U dient dan wel drie unieke actiecodes te hebben. Een actiecode vindt u op de verpakking van het deelnemende product. Per aangeschaft product dient u zich te registreren op de website: http://www.gratis-service.com/nl/.
Had je ze allemaal op 1 kassabon staan? Ik heb de producten hier nog niet kunnen kopen. Ik heb er wat (van Pattex) zien liggen bij mijn Multimate, nog in een doos met groothandelverpakking er omheen, dus ik heb er alleen even een blik op geworpen en zou later wel terugkomen. Nu zijn ze blijkbaar weer terug gestuurd want in mijn Multimate verkopen ze helemaal geen Pattex.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Nee, alles apart gerekend voor de zekerheid en vond 3 producten in 2 winkels totaal. Maar anders moet je dezelfde bon met andere code indienen is mij verteld. Ik heb Loctite gevonden bij de Gamma en 2 producten Pattex bij de Karwei. Praxis had geen actieproducten.
Vond het lastigste dat zij een mail aan iedereen gelijk gestuurden voor gta gegevens per mail en ik daardoor 3 mailtjes kreeg met 2 van dezelfde tijd en 1 minuutje later. Door mijn mail was niet duidelijk of ik nu alles had geantwoord of eentje dubbel (met dezelfde tijd) dus even toen gemaild en te horen gekregen dat alles gelukkig goed was.
Vond het lastigste dat zij een mail aan iedereen gelijk gestuurden voor gta gegevens per mail en ik daardoor 3 mailtjes kreeg met 2 van dezelfde tijd en 1 minuutje later. Door mijn mail was niet duidelijk of ik nu alles had geantwoord of eentje dubbel (met dezelfde tijd) dus even toen gemaild en te horen gekregen dat alles gelukkig goed was.
3x??? dan ga ik morgen snel voor de 2 andere producten naar de Gamma
iemand hier op het forum ook het geld nog niet terug ?
heb op 28/11/16 de mail beantwoord met de betaalgegevens en daarna (nog) niets ontvangen
heb net email gestuurd naar ze, maar was benieuwd of meer dit herkennen?
heb op 28/11/16 de mail beantwoord met de betaalgegevens en daarna (nog) niets ontvangen
heb net email gestuurd naar ze, maar was benieuwd of meer dit herkennen?