Exclusief voor jou Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0 bij Jumbo
Re: Exclusief voor jou Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0 bij Jumbo
Deze reactie kreeg ik van Scoupy
Bedankt voor je bericht. Deze actie betreft een 'speciaal voor jou' coupon. Dat betekent dat niet iedereen geselecteerd wordt voor deze actie.
Met vriendelijke groet,
Eva
SCOUPY Customer Service
Hier ook exclusief en niet te vinden in de app of site, maar kan wel de kassabon insturen...
Gok wagen?
Gok wagen?
@Fieglie, Scoupy is wakker geworden en heeft alsnog "Exclusief voor Jou" aan mijn coupon toegevoegd.
►Mijn topictitel is gisteravond trouwens al door mij aangepast!◄
Met opzet heb ik er een berichticoontje aan toegevoegd, (deurslot), zodat het goed opvalt dat deze coupon "Exclusief voor jou" is.
Gefeliciteerd voor diegenen die hebben kunnen profiteren.
►Mijn topictitel is gisteravond trouwens al door mij aangepast!◄
Met opzet heb ik er een berichticoontje aan toegevoegd, (deurslot), zodat het goed opvalt dat deze coupon "Exclusief voor jou" is.
Gefeliciteerd voor diegenen die hebben kunnen profiteren.
Heb het vanochtend ook geprobeerd maar helaasDeezers schreef:Gok wagen?

SCOUPY schreef:Je cashback aanvraag is afgekeurd.
Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0
Reden: Via meerdere kanalen ingediend
Voor alle Cashback-acties die afgehandeld worden door SCOUPY geldt een max. van 1 aanvraag per persoon. Het maakt daarbij niet uit of je meedoet via de website van het merk zelf of via de Scoupy-app of -website. Uit onze gegevens blijkt dat je al een aanvraag hebt ingediend via SCOUPY (website/app) óf via een ander kanaal, zoals de website van het merk zelf. We kunnen deze aanvraag dan ook niet in behandeling nemen.
vreemd dat dit een exclusief voor jou actie is.
Als ik op de link klik die bij de actie van sourcy staat en ik klik op kassabon insturen, dan komt er: deze actie is niet voor jou.
Als ik op de link van papsi klik, en ik klik op kassabon insturen, dan kan ik dat gewoon doen. Ik moet het nog kopen, maar bij deze kan ik dus gewoon verdergaan, bij de sourcy niet.
ik mag wel exclusief voor jou die huttenkase probern maar die hoef ik niet.
Als ik op de link klik die bij de actie van sourcy staat en ik klik op kassabon insturen, dan komt er: deze actie is niet voor jou.
Als ik op de link van papsi klik, en ik klik op kassabon insturen, dan kan ik dat gewoon doen. Ik moet het nog kopen, maar bij deze kan ik dus gewoon verdergaan, bij de sourcy niet.
ik mag wel exclusief voor jou die huttenkase probern maar die hoef ik niet.
De Pepsi Max-actie bij Jumbo is afgelopen.
Uiterste kassabon datum: 30-11-2016.
Uiterste kassabon datum: 30-11-2016.