Helaas, ik ben nog steeds niet geselecteerd, wel voor gazpacho, appel bandit huttenkase en bambix waar ik niet in geinteresseerd ben en kaasmakers die nergens te koop is...
Florence schreef:Helaas, ik ben nog steeds niet geselecteerd, wel voor gazpacho, appel bandit huttenkase en bambix waar ik niet in geinteresseerd ben en kaasmakers die nergens te koop is...
Herken het van Exclusief voor jou waarvan ik mezelf afvraag waarom.
Wow, dat ging snel. De Remia Vloeibare Margarine-actie is afgelopen. Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 19-12-2016. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Ik heb Scoupy een vraag gesteld over de beschikbaarheidsbalk:
-Wanneer loopt de beschikbaarheidsbalk terug; pas indien een cashbackaanvraag door jullie is goedgekeurd of al bij het verzenden van de aanvraag?
Antwoord: Deze loopt terug op het moment dat een aanvraag is ingestuurd! Het komt daarom ook soms voor dat het balkje weer iets voller loopt.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 21-12-2016. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.