Pagina 2 van 2

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 31 dec 2016, 14:55
door Shiven
Op het merklogo van Tempo klikken, suriboy. De rest wijst zich dan vanzelf.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/temp ... 0/49154/co
door suriboy » za 31 dec 2016, 14:32 u Hoe kan je via de pc liken?

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 31 dec 2016, 17:22
door Famke
Top dat ik jullie hier een nieuw trucje kon uitleggen. Wist niet dat het zo onbekend was. :shock: Hoop dat het jullie hoe dan ook veel `Exclusief voor jou` opbrengt.

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 31 dec 2016, 17:55
door ikka
Ik wist wel dat je merken kon liken via je eigen coupons maar niet dat dat via andere coupons van anderen ook kon.

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 31 dec 2016, 18:54
door Shiven
:) Ja, ook ik had al zelf uitgevonden hoe je via de computer/website merken kon liken.

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: vr 06 jan 2017, 19:09
door willy13
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste bondatum 06-01-2017.

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 07 jan 2017, 08:57
door petra11
Denken jullie dat je een " Speciaal voor jou" geld terug actie via Scoupy verkrijgt door een merk te liken?
Ik heb weinig of misschien maar 1 Speciaal voor jou gta via Scoupy gehad de laatste tijd,
terwijl er diverse bij waren waar aan ik wel graag had mee gedaan.
en liken doe ik inderdaad niet. Doe ook niks met Facebook.

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 07 jan 2017, 09:26
door B2B
Ik denk wel dat het met te maken heeft met de Like2Try.
Mijn man krijgt nooit exclusief voor jou. Maar die heeft ook niets geliked.
En ik krijg er wel regelmatig een paar

Re: Scoupy exclusief: Tempo Complete Care voor € 0,00

Geplaatst: za 07 jan 2017, 10:26
door Meriam
Ik denk dat het een combinatie van factoren is, zoals verkrijgbaarheid in een winkel bij jou in de buurt en of je een merk als favoriet hebt aangeduid. Echter, men zal altijd een selectie maken van personen die mag testen. Ik kan me voorstellen dat als er niet snel genoeg van een actie gebruik gemaakt wordt door de geselecteerde personen, dat er dan nieuwe personen aan de selectie worden toegevoegd.