Het hoeft dus ook niet eens op dezelfde bon. Was er niet iemand die had gepost dat hij/zij 1 fles had gekocht?U mag zelf weten hoe u ze koopt 2 keer bruisend of 2 keer plat. u mag 1 keer plat en 1 keer bruisend. Wat ook mag is dat u er vandaag 1 koopt en volgende week weer 1.
Probeer Chaudfontaine 1,5 liter plat en bruisend nu gratis bij Jumbo
-
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 40 times
Re: Probeer Chaudfontaine 1,5 liter plat en bruisend nu gratis bij Jumbo
Antwoord gekregen van Coca Cola/M Marketing:
Laatst gewijzigd door Famke op wo 22 feb 2017, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wel!sjaak van de Hoek schreef:Is i.d.d. NIET duidelijk , ik kom er ook niet uit bij de " Voorwaarden " en ook niet bij " Veel gestelde vragen ".

Faq: https://geldterug.cocacola.nl/upload/general_faq.pdf
Voorwaarden: https://geldterug.cocacola.nl/upload/ac ... oactie.pdf
\ \ || / /
( 0 0 )
--------Skol C{_} -----oOOo--(_)--oOOo----- {_}D Brost----------
( 0 0 )
--------Skol C{_} -----oOOo--(_)--oOOo----- {_}D Brost----------
Zo heb ik het ongeveer wel gedaan. Ik was bij mijn Jumbo en heb 2 keer Chaudfontaine plat gekocht, maar wel op twee aparte bonnen. Ik heb achter elkaar twee aanvragen ingediend en daar de bevestiging van aanvraag van gekregen.Famke schreef:Antwoord gekregen van Coca Cola/M Marketing:Het hoeft dus ook niet eens op dezelfde bon. Was er niet iemand die had gepost dat hij/zij 1 fles had gekocht?U mag zelf weten hoe u ze koopt 2 keer bruisend of 2 keer plat. u mag 1 keer plat en 1 keer bruisend. Wat ook mag is dat u er vandaag 1 koopt en volgende week weer 1.
Maar tijdens het invullen zag ik de optie dat je het bedrag van 2 flessen kon aangeven. Dus ze kunnen alle twee ook op een bon staan.
Had ik dat maar eerder geweten ...
Vreemd genoeg waren de laatste zes cijfers van de streepjescodes op beide flessen gelijk. Is dat normaal?
Ik zou het vreemd vinden als de laatste zes cijfers van de streepjescode niet gelijk waren.

AmeGrunn schreef:
Vreemd genoeg waren de laatste zes cijfers van de streepjescodes op beide flessen gelijk. Is dat normaal?
Vandaag geld terug ontvangen van de twee flessen.
Ik heb vandaag ook geld voor twee flessen terug gekregen.
Da's snel!
Da's snel!