Probeer Beemster Plakken Nu Gratis
Re: Probeer Beemster Plakken Nu Gratis
Hier ook goedgekeurd! Nog best wel een gok om dure kaasplakken van 3,25 te kopen Hoop dat ze smaken!
Vanmorgen stond er nog 19%
Heb mail gestuurd
Als ik t niet meer in mag sturen ga ik ermee terug!
Heb mail gestuurd
Als ik t niet meer in mag sturen ga ik ermee terug!
- tequilacin
Gisteren gekocht en ingediend, en vandaag al via Scoupy op de rekening! TOP!
Jammer zeg, gisterochtend stond het nog op 76% dus ik dacht kan vandaag zeker ook nog wel als ik het koop, dus verkeerd gedacht..
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Staat nu op 3%
Gistermiddag stond er 17% mijn gegevens ingevuld en ingestuurd stond er nog 16% maar gisteravond stond hij weer op 39%.
Gistermiddag stond er 17% mijn gegevens ingevuld en ingestuurd stond er nog 16% maar gisteravond stond hij weer op 39%.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vreemd zeg toen ik gister tussen de middag keek stond hij inderdaad nog in de 70% dus ik wilde het ook vandaag kopen.ner schreef:Jammer zeg, gisterochtend stond het nog op 76% dus ik dacht kan vandaag zeker ook nog wel als ik het koop, dus verkeerd gedacht..
Dan denk je toch dat er nog meer dan genoeg is net als de groene balk bij Scoupy die is ook niet opeens naar op maar eerst nog oranje en dan pas rood.
Vind dit erg raar??
Gisteravond rond 2300 uur (toen ik de laatste bonnetjes indiende) stond de balk op 22%. Ik had binnen 20 minuten de goedkeuring.Miranda schreef:Vreemd zeg toen ik gister tussen de middag keek stond hij inderdaad nog in de 70% dus ik wilde het ook vandaag kopen.ner schreef:Jammer zeg, gisterochtend stond het nog op 76% dus ik dacht kan vandaag zeker ook nog wel als ik het koop, dus verkeerd gedacht..
Dan denk je toch dat er nog meer dan genoeg is net als de groene balk bij Scoupy die is ook niet opeens naar op maar eerst nog oranje en dan pas rood.
Vind dit erg raar??