En?Penterman schreef:Nog niets ontvangen, ook geen afkeuringAmeGrunn schreef:Ik benieuwd of het gelukt is!
Ik update zodra er iets veranderd.
Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie
Re: Gratis Fïnley - Speciale Fïnley & Blije Doos actie
Nog niets teruggekregen, ben 64 cent armer geworden vrees ikAmeGrunn schreef: En?

De 11 werkdagen zijn nog niet om ...Penterman schreef:Nog niets teruggekregen, ben 64 cent armer geworden vrees ikAmeGrunn schreef: En?
Of moet je 11 dagen rekenen?
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 14 times
Ik had net als Penterman de gok ook genomen maar ook hier ( nog ) niks terug van de Finley.Penterman schreef:Nog niets teruggekregen, ben 64 cent armer geworden vrees ikAmeGrunn schreef: En?
Terwijl ik hem gelijk had ingediend met de Sprite-actie en dat geld is al wel bijgeschreven !
-
Bedrag stond vanmorgen bijgeschreven op mijn rekening.
Hier ookmoontjemoon schreef:Bedrag stond vanmorgen bijgeschreven op mijn rekening.

- sjaak van de Hoek
Hier ook 0.64 bijgeschreven " Finley blije doos "
Zou je nu nog een keer mee kunnen doen met : ' Finley Zwangerbox ' ? https://geldterug.cocacola.nl/zwangerbox
iemand dit al gedaan ?
Zou je nu nog een keer mee kunnen doen met : ' Finley Zwangerbox ' ? https://geldterug.cocacola.nl/zwangerbox
iemand dit al gedaan ?
Deze actie zal denk ik niet geldig zijn in combinatie met andere acties (1+1 gratis) en je moet je kassabon uploaden?Iwan1976 schreef:Deze week is Finley 1+1 gratis bij AH.
- sjaak van de Hoek
Ik heb de actievoorwaarden er even op terug gelezen maar er staat nergens dat het niet mag ( 1 + 1 gratis )ner schreef:Deze actie zal denk ik niet geldig zijn in combinatie met andere acties (1+1 gratis) en je moet je kassabon uploaden?Iwan1976 schreef:Deze week is Finley 1+1 gratis bij AH.