Bij welke AH in welke plaats heb je het gekocht?Lia schreef:Gekocht bij ah.
Duurt 4 weken voor jeje geld terug krijgt.
Karvan Cevitam Ice Tea: Probeer nu voor 1 euro actie
-
- Been thanked: 1 time
Re: Karvan Cevitam Ice Tea: Probeer nu voor 1 euro actie
Ik woon in bennebroek.
(Vroeger)het kleinste dorp in nederland
(Vroeger)het kleinste dorp in nederland

Ik heb de ijsthee eindelijk gevonden!
Voor de mensen in Groningen: ik heb hem in de Albert Heijn Gedempte Zuiderdiep gekocht, ze hadden de soort Peach staan (er stonden nog meer met label). De Jumbo Euroborg heeft ze in ieder geval niet.
Voor de mensen in Groningen: ik heb hem in de Albert Heijn Gedempte Zuiderdiep gekocht, ze hadden de soort Peach staan (er stonden nog meer met label). De Jumbo Euroborg heeft ze in ieder geval niet.
- Bijlagen
-
- 20170806_180920.jpg (98.92 KiB) 5892 keer bekeken
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
In Uden gekocht bij Emte met sticker in de smaak Lemon.
Gespot bij AH, leek erop dat het net in de schappen is gezet. Nog niet gekocht, stonden er zoveel
bij de volgende boodschappen maar meenemen.

Bij onze AH alleen de variant KC Ice Tea Green tea kunnen vinden, geen andere varianten te koop. Net ingediend. Werd (verplicht veld) gevraagd naar telefoonnummer. Ben ik nooit zo'n voorstander van. Gegarandeerd dat ze je gaan bellen, doen ze ook altijd anoniem. Wil dit liever niet, maar was verplicht dus toch maar ingevuld..
-
- Been thanked: 1 time
Je kunt dan toch ook een telefoonnummer verzinnen of de volgorde van je eigen nummer veranderen. Dat doe ik altijd als je verplicht ben een telefoonnummer in te vullen.ner schreef:Bij onze AH alleen de variant KC Ice Tea Green tea kunnen vinden, geen andere varianten te koop. Net ingediend. Werd (verplicht veld) gevraagd naar telefoonnummer. Ben ik nooit zo'n voorstander van. Gegarandeerd dat ze je gaan bellen, doen ze ook altijd anoniem. Wil dit liever niet, maar was verplicht dus toch maar ingevuld..
Ik heb vandaag het geld binnen gekregen. Had het op 6 augustus ingediend.