Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Deezers

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Deezers »

liamito schreef:Pizza's waren op bij mijn AH. :( Iemand een idee waarom ze exclusieve acties maken met producten die je vrijwel overal kunt kopen? Buurman Jumbo had nog een hele stapel liggen, vermoeiend.
Hier bij de Jumbo vandaag en gisteren de toetjes en cheez dippers op ... Normale variant bomvol schap. Daarom moet je ook meteen de eerste dag gaan.
Annett

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Annett »

liamito schreef:Pizza's waren op bij mijn AH. :( Iemand een idee waarom ze exclusieve acties maken met producten die je vrijwel overal kunt kopen? Buurman Jumbo had nog een hele stapel liggen, vermoeiend.
Ik denk, dat ze het product bij een specifieke winkelketen in de schappen willen houden. Als iets niet goed genoeg wordt verkocht, gaat het uit het assortiment, maar met zulke winkelacties wordt het product opeens wel door het hele land verkocht en kunnen ze weer een nieuw leveringscontract afsluiten. (Weet natuurlijk niet zeker of dat de echte reden is)
En dan zijn natuurlijk ook nog acties waarbij het product alleen maar in één winkelketen verkrijgbaar is en nergens anders.
Laatst gewijzigd door Annett op di 26 sep 2017, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Bericht door Marry »

Hier precies hetzelfde, hele schap leeg....
Annett schreef:
Ik denk, dat ze het product bij een specifieke winkelketen in de schappen willen houden. Als iets niet goed genoeg wordt verkocht, gaat het uit het assortiment, maar met zulke winkelacties wordt het product opeens wel door het hele land verkocht en kunnen ze weer een nieuw levercontract afsluiten. (Weet natuurlijk niet zeker of dat de echte reden is)
En dan zijn natuurlijk ook nog acties waarbij het product alleen maar in één winkelketen verkrijgbaar is en nergens anders.
willy13

Bericht door willy13 »

De Nalys-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 26-09-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

De balk van de Nalys actie is nog halfvol en oranje? Hier 4 winkels afgeweest en geen Nalys. Vind dit niet netjes van SCOUPY de actie af te kappen als de balk nog zo vol staat..
Meriam
Been thanked: 2 times

Bericht door Meriam »

Ja, ik maakte hetzelfde mee met de rijst. Heb bon toch ingediend en nu maar duimen..
willy13

Bericht door willy13 »

De Nalys bon kan weer worden gebruikt.
irisvm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door irisvm »

Marry schreef:Hier precies hetzelfde, hele schap leeg....
Annett schreef:
Ik denk, dat ze het product bij een specifieke winkelketen in de schappen willen houden. Als iets niet goed genoeg wordt verkocht, gaat het uit het assortiment, maar met zulke winkelacties wordt het product opeens wel door het hele land verkocht en kunnen ze weer een nieuw levercontract afsluiten. (Weet natuurlijk niet zeker of dat de echte reden is)
Het antwoord van scoupy is dat dat ligt aan de afspraken met de leverancier... Wat dat ook moge betekenen..
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Helaas is er iets fout gegaan met de actie van Nalys.
Deze is inderdaad nog beschikbaar, dus de coupon is weer online gegaan.

Onze excuses voor het ongemak!
Deezers

Bericht door Deezers »

Cheez dippers zijn hier bij alle winkels al sinds maandag leeg van de pizza variant... Niet leverbaar of pas van het weekend. Tja dan is de actie al op. Jan Linders had ook al geen chips meer van hun gta... Voor niks heengereden..
Plaats reactie