Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0
-
Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0
In Breda naar de Intratuin, dierenwinkel het Gupske en de dierenwinkel in de Burcht geweest.
Nergens verkrijgbaar.
Nergens verkrijgbaar.
In Breda kan je ze halen bij de Pets Place/ Boerenbond winkels.
Mij vanochtend gelukt bij de BB in Teteringen.
Mij vanochtend gelukt bij de BB in Teteringen.
-
jumper tuinland overwinningsplein pets place welkoop allemaal hebben ze het niet
Gekocht bij Pets Place Dobbe in Zwolle. Die had aardig wat varianten staan.
Werden van de drie accounts 2 goedgekeurd en 1 afgekeurd omdat het zogenaamd dezelfde bon was. Dat is het niet natuurlijk, dus even gebeld (dankzij het hier gevonden nummer) en aangegeven of ze even naar het bonnummer wilde kijken. Als het goed is is het nu aangepast en krijg ik zo alsnog een mail dat het nu wel goedgekeurd is
Werden van de drie accounts 2 goedgekeurd en 1 afgekeurd omdat het zogenaamd dezelfde bon was. Dat is het niet natuurlijk, dus even gebeld (dankzij het hier gevonden nummer) en aangegeven of ze even naar het bonnummer wilde kijken. Als het goed is is het nu aangepast en krijg ik zo alsnog een mail dat het nu wel goedgekeurd is
Welkoop in den Burg heeft het niet, maar de pets place in de parkstraat wel. Er zijn nu alleen nog twee in de winkel. Ik heb 'sterilized, rich in turkey' gekocht.
Op de kassabon staat alleen 'voeding en toebehoren 18,85€', geen idee of dat zo doorgaat of niet..
Op de kassabon staat alleen 'voeding en toebehoren 18,85€', geen idee of dat zo doorgaat of niet..
Haha ik was daar ook vandaag en ook nog voor 2 anderen meegenomen vrouw achter de kassa was op de hoogte van de actie want het liep al de hele dag stormAlwiene schreef:Gekocht bij Pets Place Dobbe in Zwolle. Die had aardig wat varianten staan.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Hier wordt hij afgekeurd
Gekocht bij Ranzijn. Adult 7+
Afgekeurd vanwege verkeerde product variant.
Maar hij staat gewoon in de lijst.
Zal hem nog een keer indienen
Gekocht bij Ranzijn. Adult 7+
Afgekeurd vanwege verkeerde product variant.
Maar hij staat gewoon in de lijst.
Zal hem nog een keer indienen
Een boel gratis kattenvoer de laatste tijd!
Deen Perfect fit, Purina one 800 gram en nu deze.
Accepteren jullie katten deze wisselingen? tips, iemand?
Ik gebruik ze als snoepjes, verstoppen in wat kattenspeelgoed of gewoon zo een paar gevenRaya1982 schreef:Een boel gratis kattenvoer de laatste tijd!
die van mij houden juist van afwisseling, ze krijgen nu al maanden purina one maar elke zak een andere smaak. En de gratis perfect fit vonden ze ook lekker
En zodra ik 2 of 3 zakken achter elkaar van dezelfde smaak geef dan vinden ze het steeds minder interessant en gaan ze steeds zeuren om snoepjes
En zodra ik 2 of 3 zakken achter elkaar van dezelfde smaak geef dan vinden ze het steeds minder interessant en gaan ze steeds zeuren om snoepjes