Couponclub app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
druppel

Re: Couponclub app

Bericht door druppel »

appelsientje halfzoet staat niets bij van dat het niet met een aanbieding mag.In het blad van albert heijn een 50% coupon ( kost het nog 65 cent ) en dan 1 euro terug van couponclub, goh wat rot
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

druppel schreef:appelsientje halfzoet staat niets bij van dat het niet met een aanbieding mag.In het blad van albert heijn een 50% coupon ( kost het nog 65 cent ) en dan 1 euro terug van couponclub, goh wat rot
Vandaag gehaald en ingevuld, nog geen goedkeurign. Wacht ook nog op Unox
En de bonenschotel ( mix) is bij AH 4 voor 3,00
Marry

Bericht door Marry »

Nou nou nou het werkt allemaal weer lekker. Heb nu al zeker 6 keer de kassabon moeten insturen en steeds weer afgewezen! Terwijl alles er goed op staat, aankoop,datum enzzzz
Om gek van te worden!
Bonenmix werd afgewezen omdat er al korting op de bon stond. Dit staat er dus niet bij in de info bij de bonenmix!
druppel

Bericht door druppel »

hier word de noodles groente in cup niet herkend bij het scannen, de worst word niet goedgekeurd ....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ( ik durf het bijna niet te kopen , je krijgt al niet zo veel terug, dus ik koop alleen wat ik toch al gekocht zou hebben, maar de helft werkt gewoon niet )
Spendless

Bericht door Spendless »

Zo, ben nieuw hier, wel interessant al die aanbiedingen bij elkaar.
even op couponnenjacht gegaan met de Couponclub.
9,80 Euro al bij elkaar gespaard in 2 weken, toch lekker. en wel producten die ik best zou kunnen kopen.
wasmiddel maakt me toch niet zoveel uit, als het maar een goed merk is, zoals OMO nu. 3 euro op de witte versie en 3 euro op de color.
Zou het wel beter vinden als het overzicht duidelijker was van de producten. ik had een paar keer de verkeerde noodles, ik had die van 70 gram in mijn hand, maar koos de coupon van 65 gram. dus toen gaf ie aan verkeerd product. Moest ik eerst de juiste coupon opzoeken.
Niet echt duidelijk, maar ja wat wil je, is toch gratis
Marry

Bericht door Marry »

druppel schreef:hier word de noodles groente in cup niet herkend bij het scannen, de worst word niet goedgekeurd ....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ( ik durf het bijna niet te kopen , je krijgt al niet zo veel terug, dus ik koop alleen wat ik toch al gekocht zou hebben, maar de helft werkt gewoon niet )

Ik had het met de worst ook, bij AH gekocht en die deed met de worst weer niet mee. Waardeloos hoor elk product met andere voorwaarden.
druppel

Bericht door druppel »

even mailen ;) , ik krijg het wel vergoed maar op een andere manier
Marry

Bericht door Marry »

druppel schreef:even mailen ;) , ik krijg het wel vergoed maar op een andere manier
Ik krijg de bonen ook vergoed via een transactie op mijn rekening. Had ook gemaild.
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Lois »

Weer een aantal nieuwe producten erbij waaronder Rexona deodorant
Groetjes, Lois
Oceania

Bericht door Oceania »

Tip: er staat nu melkunie versfilter melk in de app.. je krijgt daarop 1 euro retour dus je betaalt maar 9 cent (bij AH en Jumbo iig) :)
Plaats reactie