100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door Shiven »

hoefsmid schreef:Ik krijg na 1 ingave bij de 2e al het bericht dat ik al heb meegedaan.
Bij indienen voor een 2e huishouden kan het zijn dat je de cookies moet verwijderen.
Sneltoetsen: Ctrl + Shift + Delete en vervolgens aanvinken: 'cookies' en klikken op: 'browsegeschiedenis wissen'.
Of kiezen voor een andere browser, hoefsmid.
Asjemenou

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door Asjemenou »

Dat is nog eens een leuk Sinterklaas kadootje van Scoupy!
Ik heb de goedkeuring binnen van 4 aanvragen helaas hebben ze 1 aanvraag niet gezien (5 in 1keer aangevraagd) en deze kan ik ook niet meer activeren. Heb een mailtje gestuurd nu maar even wachten.
Vandaag (lees 6 december) mail ontvangen van de aanvraag die de eerste keer niet meegenomen was, duim!!
Vandaag (lees 7 december) het geld op mijn rekening ontvangen, slingerssssssssss :D
Laatst gewijzigd door Asjemenou op wo 07 dec 2016, 11:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Jacky's
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Jacky's »

Ik krijg na 1 ingave bij de 2e al het bericht dat ik al heb meegedaan.
Ook niet als je klikt op wat helemaal onder aan de pagina staat:

indienen voor iemand anders? klik hier
mnie

Bericht door mnie »

Echt geweldig, enorm bedankt voor het plaatsen!
Shiven

Bericht door Shiven »

Jacky's schreef:
Ik krijg na 1 ingave bij de 2e al het bericht dat ik al heb meegedaan.
Ook niet als je klikt op wat helemaal onder aan de pagina staat:
indienen voor iemand anders? klik hier
Heb het ook even uitgeprobeerd en het werkt uitstekend....én simpeler.
Bedankt voor deze extra suggestie, Jacky's.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Het woord verspreid zich snel over deze site. Had vriendin ingelicht en die heeft ook weer andere mensen ingelicht, en die zullen ook wel andere mensen inlichten door deze geweldige actie. K2R gaat trouwens nu wel erg snel. Nog maar 35%.
moontjemoon

Bericht door moontjemoon »

Ik heb 2 goedkeuringen (ik zelf en ouders), alleen was bij de ene te snel met ok drukken, daardoor klopte het email adres niet denk ik, want kreeg geen bevestiging.
Met een uur na mijn vraag per mail al antwoord dat het geregeld was en dat het klaar stond voor uitbetaling :)

Das mooi 60.- aan wasmiddelen voor mijn ouders. (was zelf met ander spul, gebruik alleen de doekjes)

THNX voor de tip, wij hebben iig geen folder gehad van de actie.
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

Mocht t niet helemaal goed zijn gegaan. Even scoupy benaderen via messenger. Krijg je vrij snel reactie
Bedankt voor de tip. Heb nog 3 andere.mensen gelukkig gemaakt.
Penterman

Bericht door Penterman »

Famke schreef:K2R gaat trouwens nu wel erg snel. Nog maar 35%.
De Sint heeft blijkbaar weer een paar zakken afgeleverd, balk staat nu weer op 65% :D
Meriam

Bericht door Meriam »

Wow, mooie deal gescoord vandaag. Dank u Henkel Sinterklaasje :D
Plaats reactie