100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Meriam

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door Meriam »

Hoefsmid dat maakt feitelijk toch niet uit als het werkelijk betaalde bedrag wordt vergoed, of zit ik fout?
hoefsmid

Re: 100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)

Bericht door hoefsmid »

Dat is natuurlijk wel zo, maar mensen die niet met scoupy meedoen worden zo wel te kort gedaan.

Bij mijn dochter kreeg iemand een huis aan huis folder over scoupy.
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Jaa klopt, ik had dit ook. Dus het volledige bedrag ontvangen en 2 extra :-)

hoefsmid schreef:Diegenen, die bij AH hebben gekocht moeten hun briefje eens nakijken. In het begin van de week betaalde ik het volle pond, want ik had van alle artikelen er 1.
Vandaag kocht ik opnieuw en nu kreeg ik opeens € 6,49 korting. 50% van 6,99 persil caps en 50% van 50% van 5,99 fleuril. Toen ik de advertentie
van de folder nalas zag ik het staan: alle geconcentreerde wasmiddelen, combineren is mogelijk.
Ik ga maandag terug maar bij mijn dochter is het hetzelfde.
Kijken jullie ook eens en meld het hier eens.
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

Bedankt voor de opmerking over AH. Ik zo even terug, want inderdaad (toch even gekeken via de webshop) de Persil caps & Fleuril zijn in de aanbieding (1+1 gratis) en combineren mag, maar dit is dus niet verrekend. En ik had mijn bonuskaart wel laten scannen. Dubbel voordeel :D
Estherp

Bericht door Estherp »

[quote="Crazy9"]Jaa klopt, ik had dit ook. Dus het volledige bedrag ontvangen en 2 extra :-)

Ik moest even nadenken maar ik begrijp dat jij van elke wasmiddel er eentje bij hebt gekregen?
hburg76

Bericht door hburg76 »

Fleuril wasmiddel is nu ook 1+1 gratis. Dit was aan het begin van deze week nog niet zo. De Persil colour gel is niet 1:1 gratis in de webshop. Ik heb een foto gemaakt van de AH webshop voor en na de aanpassing.
Voor aanpassing:
AH1.jpg
AH1.jpg (15.57 KiB) 5381 keer bekeken
Na aanpassing:
AH2.jpg
AH2.jpg (31.7 KiB) 5381 keer bekeken
feelings

Bericht door feelings »

Dat is interessant hburg76 Bedankt :)
Brigit

Bericht door Brigit »

Als ik het goed begrijp kopen jullie bij de AH
alles dus met de bonus kaart
ook de 1+1 actie artikelen en stuur je die bon op ?

en welk bedrag krijg je dan terug ?
Estherp

Bericht door Estherp »

Net mijn geld terug ontvangen ivm de Persil tabs en de Fleuril die begin van de week nog niet werd verrekend in de 1 + 1 actie. In een "briljant" moment voor dat teruggekregen bedrag nog een keer wasmiddelen gehaald (in de 1 + 1 actie) Dus nog 2 flessen wasmiddel er gratis bij :lol:
Deezers

Bericht door Deezers »

Die fout is bij mij ook gemaakt.
Ik heb alleen de originele bon al weggegooid. Ik heb hem nog wel als foto met mijn bonuspasnummer erop. Accepteren ze dit ook?
Plaats reactie