Easy Veggie Tonight (ter inschrijving)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Re: Easy Veggie Tonight (ter inschrijving)
Zojuist mijn geld terug gevraagd. Je hoeft geen bon te uploaden, alleen een vraag waarvan het antwoord op de verpakking staat, te beantwoorden.
Ik heb maar even een printscreen gemaakt van de pagina met dat ik de vraag goed beantwoord heb, en het geld binnen 3 weken overgemaakt wordt. Verder heb je nl geen bewijs. In elk geval geen bevestiging ontvangen verder.
Ik heb maar even een printscreen gemaakt van de pagina met dat ik de vraag goed beantwoord heb, en het geld binnen 3 weken overgemaakt wordt. Verder heb je nl geen bewijs. In elk geval geen bevestiging ontvangen verder.
Helaas , bij de jumbo Vleuterweide geen Veggie tonight. Terwijl ik juist voor deze actie hierheen gereden was, balen 

Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
- SWNL
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 3 times
Bij onze Jumbo stonden ze een beetje tussen de Chicken Tonights, was even zoeken, ondanks dat de schap-prijs-plaatjes toch verschillende rijtjes aangaf
- SWNL
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 3 times
Bij onze Jumbo stonden ze een beetje tussen de Chicken Tonights, was even zoeken, ondanks dat de schap-prijs-plaatjes toch verschillende rijtjes aangaven met specifieke chicken en veggie tonight opties.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Jumbo hier heeft hem ook niet, maar de medewerkster die mee hielp kijken stelde voor om hem voor mij te bestellen.
Misschien kunnen ze dit voor jou ook doen?
De invuldatum verloopt wel eerdaags
Iemand het geld al op zijn/haar rekening?
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Nee ik ook nog niet is nu 2 weken geleden en de termijn van insturen is ook al voorbij. Hopelijk komt het snel.