Huishoudbeurs 2015
Inhoud Huishoudbeurs-shopper van € 3?
Wie kan mij vertellen wat de inhoud van de Huishoudbeurs-shopper is die je voor € 3 al tegelijk met de tickets online kon bestellen (en op de beurs ook nog kan kopen als ze niet op zijn)?
Alvast bedankt voor de moeite!
Alvast bedankt voor de moeite!
Laatst gewijzigd door MariaJ op wo 25 feb 2015, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Huishoudbeurs 2015
ja dat was ook mijn vraag maar wordt niet beantwoord tot u toe, ze houden het spannend haha
Ik heb hem niet gekocht maar ik zag bij iemand in ieder geval dat er een flesje holy soda in zat.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
In de tussentijd al iemand geweest die een beetje meer weet wat er in de tas zit? Ik ga namelijk morgen of overmorgen.naromi schreef:Ik heb hem niet gekocht maar ik zag bij iemand in ieder geval dat er een flesje holy soda in zat.

feelings schreef:In de tussentijd al iemand geweest die een beetje meer weet wat er in de tas zit? Ik ga namelijk morgen of overmorgen.naromi schreef:Ik heb hem niet gekocht maar ik zag bij iemand in ieder geval dat er een flesje holy soda in zat.
In het nijntje tas : Baby stuff magazine, wij jonge ouders peuter/kleuter uitgave, prenatale gids, en flyers met snoephartjes eraan (4 stuks) en een kortingscode voor geboorte kaartjes. Een pakje met twee luiers, een kleine nijntje slinger.
In het HHB tas: Streekroman, klein blikje bavaria 0%, flesje holy soda, twee watjes D-make up, en flyers en tijdschriften
Interessant AngelAngel1990 schreef:feelings schreef:In de tussentijd al iemand geweest die een beetje meer weet wat er in de tas zit? Ik ga namelijk morgen of overmorgen.naromi schreef:Ik heb hem niet gekocht maar ik zag bij iemand in ieder geval dat er een flesje holy soda in zat.
In het nijntje tas : Baby stuff magazine, wij jonge ouders peuter/kleuter uitgave, prenatale gids, en flyers met snoephartjes eraan (4 stuks) en een kortingscode voor geboorte kaartjes. Een pakje met twee luiers, een kleine nijntje slinger.
In het HHB tas: Streekroman, klein blikje bavaria 0%, flesje holy soda, twee watjes D-make up, en flyers en tijdschriften

Ik vind het zelf erg weinig. Vorig jaar was het beter.
2 luiers en niet 2 pakken he.
2 watjes en geen 2 pakken.
Angel1990 schreef:Ik vind het zelf erg weinig. Vorig jaar was het beter.
Ik moet zeggen vond het ook wat karig, maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen

Helaas niet. Anders had ik iedereen hele volle tassen gegeven. Voor mij dit jaar geen tasfeelings schreef:Angel1990 schreef:Ik vind het zelf erg weinig. Vorig jaar was het beter.
Ik moet zeggen vond het ook wat karig, maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen