mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Berichten: 1501
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44
Been thanked: 33 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door petra11 »

ik had vanmorgen gemaild naar Woolsocks
dat het Scoupy-account in de min staat
en een vriendelijk verzoek om dat te corrigeren.
Woolsocks had niet 2x geld overgemaakt naar de bankrekening, maar het betreft alleen een negatief saldo in het account
en ik zag net dat het al gecorrigeerd is.
Het account staat nu weer in de plus.
Miranda
Berichten: 1543
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling

Bericht door Miranda »

Ik kan inmiddels weer uitbetalen.

En het was niet alleen een fout van Woolsocks maar misschien ook een beetje van mezelf al lag het aan de fout in de app.

Ik had een uitbetaling aangevraagd en opeens stond dat bedrag weer in de + dus begon ik te twijfelen van had ik nou wel/niet uitbetaald maar hoe kan het bedrag er dan weer staan. Dus heb ik zelf nogmaals op uitbetaling aanvragen geklikt. Toen werd het opeens 2 keer uitbetaald en werd het tweede bedrag dus in de min gezet. Daarna kreeg ik al vrij snel de mail van Woolsocks dat het bij hun mis was gegaan maar als ik zelf niet nogmaals op uitbetalen had geklikt was het wel goed gegaan denk ik hoor. Ze zouden daardoor een automatische incasso uitvoeren. Blijkbaar is je account dan wel 2 weken op hold voor jezelf om uit te kunnen betalen nadat het bedrag weer terug van je rekening is gehaald.
Plaats reactie