GTA: Probeer gratis Croma roerbak oliemelange
Re: GTA: Probeer gratis Croma roerbak oliemelange
deze week in de aanbieding bij deka en je krijgt 2 extra mespuntjes voor de gratis messenacties
heeft iedereen het geld al terug? bleu band roomboter en croma tegelijk opgestuurd maar de croma nog niet ontvangen
Weet niet of iedereen het geld er van terug heeft maar ik in ieder geval wel.
Misschien er toch eens even achteraan bellen of mailen dat je het nog niet hebt mogen ontvangen.
Misschien er toch eens even achteraan bellen of mailen dat je het nog niet hebt mogen ontvangen.
Sue-tje schreef:Hier ook nog niet retour..
Was het een niet goed geld terug actie? ik vond een bedrag van croma retour :2,29 ovv niet tevreden
met 2 personen ook nog niks gekregen en een zus die 2 dagen voor ons heeft opgestuurd heeft het al weken geleden terug gehad
Welk bedrag ging het om? zie mijn post hierbovenang schreef:met 2 personen ook nog niks gekregen en een zus die 2 dagen voor ons heeft opgestuurd heeft het al weken geleden terug gehad
Het was de NGGT actie ja. Vond er een heel smerige smaak aanzitten na weggooien en andere olie gebruiken was die nasmaak weg. Dus was echt niet tevreden
Ok dankje..dan is dat vast die 2,29 geweestSue-tje schreef:Het was de NGGT actie ja. Vond er een heel smerige smaak aanzitten na weggooien en andere olie gebruiken was die nasmaak weg. Dus was echt niet tevreden
bij mij gaat het om de actie uit het blad "boodschappen"