Etos app
Re: Etos app
Ik ben er bijna, maar ben wel benieuwd of het echt normale verpakkingen zijn of een mini 'sample'. Dan is het de moeite niet nee. Ze kunnen beter een extra batterij cadeau geven 

-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Hou ons op de hoogte, dan weten we meteen of we door moeten stappenDeezers schreef:Ik ben er bijna, maar ben wel benieuwd of het echt normale verpakkingen zijn of een mini 'sample'. Dan is het de moeite niet nee. Ze kunnen beter een extra batterij cadeau geven

Dat niet alleen: een accu kan ook maar een beperkt aantal (honderden) keren opgeladen worden, dus het kost je op termijn ook nog een deel van een nieuwe accu. Of een nieuwe telefoon, als de accu vast ingebouwd is.xwebber schreef:heb de Etos app alweer uitgeschakeld, die stappenteller verbruikt zoveel extra energie, dat het volgens mij niet erg rendabel is als je een gratis product krijgt maar wel veel vaker je telefoon ervoor moet opladen, wat je ook stroom kost.
Inmiddels de 80.000 gehaald maar kan nergens iets van een verrassing vinden.. alleen dat de volgende weer over 80.000 is
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Dat zou onder het tabblad aanbiedingen moeten staanDeezers schreef:Inmiddels de 80.000 gehaald maar kan nergens iets van een verrassing vinden.. alleen dat de volgende weer over 80.000 is
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Je kunt je telefoon gewoon met de uitknop (iphone) op standby zetten en dan verbruikt hij niet veel meer stroom.
Als ik ga wandelen gebruik ik Endomondo als stappenteller en die zet ik ook altijd op standby werkt perfect.
Als ik ga wandelen gebruik ik Endomondo als stappenteller en die zet ik ook altijd op standby werkt perfect.
druplit schreef:Dat niet alleen: een accu kan ook maar een beperkt aantal (honderden) keren opgeladen worden, dus het kost je op termijn ook nog een deel van een nieuwe accu. Of een nieuwe telefoon, als de accu vast ingebouwd is.xwebber schreef:heb de Etos app alweer uitgeschakeld, die stappenteller verbruikt zoveel extra energie, dat het volgens mij niet erg rendabel is als je een gratis product krijgt maar wel veel vaker je telefoon ervoor moet opladen, wat je ook stroom kost.
Had ik eerst ook, kreeg em later welDeezers schreef:Inmiddels de 80.000 gehaald maar kan nergens iets van een verrassing vinden.. alleen dat de volgende weer over 80.000 is

Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

Gratis Rexona deodorant! Alleen staat er: maximaal 1 product per aankoop.
Maar bedoelen ze hiermee dat je eerst wat moet kopen? Ik wil enkel het product afhalen (heb niks nodig).
Iemand gelukt voordat ik helemaal naar de Etos ga?
Maar bedoelen ze hiermee dat je eerst wat moet kopen? Ik wil enkel het product afhalen (heb niks nodig).
Ik ben van plan straks heen te gaan, als niemand reageerd laat ik het wetenDeezers schreef:Gratis Rexona deodorant! Alleen staat er: maximaal 1 product per aankoop.

Ben er zonet geweest, hoefte alleen even de pas op mn telefoon te laten scannen en kreeg het gewoon mee zonder verder wat te halenYakki schreef:Ik ben van plan straks heen te gaan, als niemand reageerd laat ik het wetenDeezers schreef:Gratis Rexona deodorant! Alleen staat er: maximaal 1 product per aankoop.