"Tevreden of Geld Terug" Activia, let op: actieverpakking nodig. op=op
Re: "Tevreden of Geld Terug" Activia, let op: actieverpakking nodig. op=op
Heb ze gister bij plus gehaald, ook 2 voor 2,99
Alleen zie ik nu pas dat het om een niet tevreden geld terug actie is en geen normale retouractie. Moet je iets dan bij het indienen invullen over waarom je niet tevreden bent?
Alleen zie ik nu pas dat het om een niet tevreden geld terug actie is en geen normale retouractie. Moet je iets dan bij het indienen invullen over waarom je niet tevreden bent?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Jep. Dat wordt trouwens bijna altijd gevraagd bij NGGT acties.ner schreef:Heb ze gister bij plus gehaald, ook 2 voor 2,99
Er wordt niet gevraagd waarom je niet tevreden over het product bent, ze vragen je alleen om een cijfer te geven van 1 tot 5 hoe je de smaak en structuur van de yoghurt vind, ook is er nog ruimte om een opmerking te typen maar dat is niet verplicht.ner schreef:Moet je iets dan bij het indienen invullen over waarom je niet tevreden bent?
Nu pas aan toegekomen om het formulier voor NGGT actie Activia in te vullen. 1 x ingevuld en is gelukt. Maar ik wil ook de 2de verpakking invoeren.
Moet ik dan opnieuw alles invullen en indienen met uiteraard een andere code van het pakket?
Moet ik dan opnieuw alles invullen en indienen met uiteraard een andere code van het pakket?