Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Als ik hem morgen koop, zal ik dan nog op tijd zijn? Gezien er staat dat alleen de eerste 1000 hun geld terug krijgen...
Groet,
Marieke
Marieke
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Vanmiddag om 14u kreeg ik via FB de reactie van Fred&Ed dat er nog 750 tubes beschikbaar waren.
Tussenstand van 14 minuten geleden, 500 op, nog 500 te gaan...(bron: hun facebookpagina)
Waar smaakt de stroop naar?
Overigens mooie actie - op zaterdag zelfs geeft iemand van Fred+Ed een update via FB.
Overigens mooie actie - op zaterdag zelfs geeft iemand van Fred+Ed een update via FB.
Ik heb donderdagavond gemaild naar het juiste adres, maar nog geen antwoord. Ook niet op mijn vraag of mijn email goed is aangekomen. Nee, ook niet in mijn spam. Ik hoop dat het goed gaat?
Vanochtend gekocht en net en mailtje gestuurd naar info@foodsense.nl , bijlage met foto kassabon en tube, daarnaast vermelding naam en ibannummer in de mail. Dat is toch voldoende zo, meer hoefde je toch niet te doen?
nog 350 te gaan, volgens hun facebookpagina...
en je krijgt een bevestigingsmail, zeggen ze op facebook:
Fred&Ed :
De bevestiging per mail, krijg je nadat het is overgemaakt, maar daar gaat 1 a 2 werkdagen overheen.
Dus maar even afwachten...Famke had het na 30 seconden ofzo?
razendsnel, toen was het nog niet druk denk ik....
en je krijgt een bevestigingsmail, zeggen ze op facebook:
Fred&Ed :
De bevestiging per mail, krijg je nadat het is overgemaakt, maar daar gaat 1 a 2 werkdagen overheen.
Dus maar even afwachten...Famke had het na 30 seconden ofzo?
razendsnel, toen was het nog niet druk denk ik....