Famke schreef:Volgende week in de aanbieding bij de AH.
Proef Amstel Radler Dubbel Citrus 0.0% gratis
Re: Proef Amstel Radler Dubbel Citrus 0.0% gratis
Maakt toch niet uit, je krijgt het toch volledig vergoed :-p
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
A voor de mensen die het niet breed hebben en het hele bedrag misschien niet kunnen missen en B dat de artikelen beter op voorraad zijn en makkelijker te vinden in de winkels.Crazy9 schreef:Maakt toch niet uit, je krijgt het toch volledig vergoed :-p
Famke schreef:Volgende week in de aanbieding bij de AH.
Metertje inmiddels op 99%....duurt deze keer inderdaad 2 dagen voor het goedgekeurd wordt....niet gewend van Scoupy....misschien sparen ze het op, tot ze er 100 ofzo binnen hebben, en gaan ze dan keuren...
-
Hoe kun je al kijken in de folder van volgende week?
't Is al eens ter sprake geweest maar ik weet het niet meer en kan het ook niet meer terugvinden.
't Is al eens ter sprake geweest maar ik weet het niet meer en kan het ook niet meer terugvinden.
folder volgende week AH:
op de site : "bonus" aanklikken. Dan komt er te staan: t/m zondag en vanaf maandag. Kan je zelf kiezen welke je wilt zien.
Elke vrijdag staan de nieuwe folder op de site.
op de site : "bonus" aanklikken. Dan komt er te staan: t/m zondag en vanaf maandag. Kan je zelf kiezen welke je wilt zien.
Zo is het NOG gemakkelijker: elke vrijdag klikken op: https://www.ah.nl/bonus/volgende-weekpetra11 schreef:folder volgende week AH:
elke vrijdag: https://www.ah.nl/bonus/volgende-weekhoefsmid schreef:Hoe kun je al kijken in de folder van volgende week?
Net ingediend en met een half uurtje al goed gekeurd. Toppie
Mario schreef:Heb maar even aan Bavaria gevraagd of ze nu ook weer mee willen doen met acties van hun Radler
Want zo gaat het ook met de cola's....weggeven tegen elkaar op...
Antwoord Bavaria: Bedankt voor je bericht.
Ook wij zullen dit jaar weer met enkele Radler acties komen. Ik kan je daar nu nog niet verder over informeren omdat dit afhangt van de partijen waarmee we de acties gaan doen. Houd onze Facebook pagina of website in de gaten voor acties.
Met vriendelijke groet,
Bavaria Connector
consumentenservice
Bavaria N.V. | De Stater 1 | 5737 RV | Lieshout | the Netherlands
P.O. Box 1 | 5737 ZG | Lieshout | the Netherlands
E consumentenservice@bavaria.nl | I www.bavaria.com