Re: Probeer de heerlijke smaak van Finley nu gratis (2 blikjes)
Geplaatst: di 11 apr 2017, 16:01
Ligt denk ik aan wanneer je het hebt ingediend tov het uitbetaalmoment. Heb het ook gekregen.
Wissel op het forum tips uit over gratis producten
http://xgratis.nl/forum/
Vandaag toch maar geld van 1 blikje gehadLia schreef:Ik had een fout gemaakt,had de code ingevoerd en bij bedrag gewoon €0.64 ingevuld.
Maar had 2 blikjes en dan moet je het totaal bedrag invullen.
Ze krijgen daar veel klachten over.
Krijg nu wel gewoon 2 keer €0.64 terug.
Toch netjes van ze
Ondanks ik hetzelfde bericht had, (helaas) maar 1 blikje uitbetaald gekregen..Asjemenou schreef:Hallo, had ook het probleem dat ik 1x het bedrag had ingevuld. Een mail verzonden en zojuist kreeg ik dit bericht:
Wat vervelend te horen dat je online deelname voor de terugbetaling van 2 blikjes Finley niet duidelijk was. Dankzij jouw feedback hebben we de tekst op het promotieplatform ook aangepast.
Wij zorgen er alsnog voor dat het correcte bedrag voor jouw 2 blikjes Finley wordt overgemaakt op je (IBAN)nummer.
Dat noem ik klantvriendelijk en service!
Misschien een domme vraag maar wat heb je ingevuld bij de aanschafprijs en heb je ook beide blikjes omcirkeld op de bon. Want ik heb wel gewoon het bedrag van 2 blikjes ontvangen heb dit ook ingevuld en beide blikjes op de bon omcirkeld.Katootje schreef:Heb ook maar 1 blikje vergoed gehad! Terwijl er 2 op 1 bon staan! Jammer
Dat heb ik ook gedaan.Miranda schreef:Ik had als bedrag 1,28 ingevuld en ook ontvangen. Niets omcirkeld op mijn kassabon.
Ik kreeg de melding dat ik het artikel moest omcirkelen op de kassabon. Dus vandaar dat ik het heb gedaan. Ik heb ook 1,28 ontvangen.AmeGrunn schreef:Dat heb ik ook gedaan.Miranda schreef:Ik had als bedrag 1,28 ingevuld en ook ontvangen. Niets omcirkeld op mijn kassabon.