Nu gratis: Silan Suprême
Re: €3 terug op Persil Premium. (geldt exclusief voor Jumbo)
Er lijken nu 2 acties te lopen. De ene alleen bij Jumbo 2euro terug en de ander 2 euro terug bij elke supermarkt. Klopt dat? Bij de laatste is de looptijd 15 mei tot 15 augustus. Zal dat gewoon dezelfde zijn of weer een nieuwe?
-
Re: Nu gratis: Silan Suprême
Voor zover ik weet: 2 acties:
- 2 euro terug (probeersilan.nl)
- 100% gratis (gratissilan.nl)
- 2 euro terug (probeersilan.nl)
- 100% gratis (gratissilan.nl)
-
Via gratissilan.nl mag ie gecombineerd worden met andere acties. Tot en met vandaag geldt bij AH 1+1 gratis. Dat is dan toch 2 flessen voor nop, of niet?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Nee, 50% gta. Scoupy deelt de totaalprijs door 2 voor 1+1 gratis.enweereentje schreef:Via gratissilan.nl mag ie gecombineerd worden met andere acties. Tot en met vandaag geldt bij AH 1+1 gratis. Dat is dan toch 2 flessen voor nop, of niet?
-
Famke schreef:Nee, 50% gta. Scoupy deelt de totaalprijs door 2 voor 1+1 gratis.enweereentje schreef:Via gratissilan.nl mag ie gecombineerd worden met andere acties. Tot en met vandaag geldt bij AH 1+1 gratis. Dat is dan toch 2 flessen voor nop, of niet?
Hmm, zo lees ik het weer niet in de advertentie :/
En als je die tweede flacon nu ''wegmaakt' op de bon, door een beetje creatief te v owen en flacon twee verderop de bon aan te geven?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb bij zo'n actie een keer 1 stuks gekocht en dan krijg je dus een bon. Daarmee naar de service balie gegaan en gezegd oh ik hoorde dat het 1+1 gratis was en vervolgens mocht ik nog 1 stuk gratis pakken uit de winkelenweereentje schreef:Famke schreef:Nee, 50% gta. Scoupy deelt de totaalprijs door 2 voor 1+1 gratis.enweereentje schreef:Via gratissilan.nl mag ie gecombineerd worden met andere acties. Tot en met vandaag geldt bij AH 1+1 gratis. Dat is dan toch 2 flessen voor nop, of niet?
En als je die tweede flacon nu ''wegmaakt' op de bon, door een beetje creatief te v owen en flacon twee verderop de bon aan te geven?
-
Is ook een optie natuurlijk.
Meen echt dat ik bij andere aanbieding, bijv 2+1 gratis had gezien dat het er nadrukkelijk bijstond dat er dan maar 1/3 ofzo van de korting zou worden berekend. Kan alleen even geen voorbeeldje vinden ervan.
We'll see. Gelukkig zit de AH hier 300m verderop dus ik ga nog wel even 2 flacons halen.
Meen echt dat ik bij andere aanbieding, bijv 2+1 gratis had gezien dat het er nadrukkelijk bijstond dat er dan maar 1/3 ofzo van de korting zou worden berekend. Kan alleen even geen voorbeeldje vinden ervan.
We'll see. Gelukkig zit de AH hier 300m verderop dus ik ga nog wel even 2 flacons halen.
Bij het indienen krijg ik steeds te zien dat ik al heb meegedaan aan deze actie.... Heb eerder idd aan een GTA meegedaan van Silan,maar dit is toch weer een nieuwe actie ?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Als de bon gevouwen is en Scoupy bemerkt het krijg je helemaal niets meer vergoed, dat valt namelijk bij hun ook onder fraudeenweereentje schreef:Famke schreef:Nee, 50% gta. Scoupy deelt de totaalprijs door 2 voor 1+1 gratis.enweereentje schreef:Via gratissilan.nl mag ie gecombineerd worden met andere acties. Tot en met vandaag geldt bij AH 1+1 gratis. Dat is dan toch 2 flessen voor nop, of niet?