Pagina 3 van 4
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: vr 02 feb 2018, 20:42
door AmeGrunn
Ik had ook problemen, het formulier zei dat ik een verkeerd bedrag invulde. Ik had op gegeven moment contact via Facebook gehad en een e-mail gestuurd.
Uiteindelijk heb ik een foto van de bon + gegevens en een foto van de streepjescode via e-mail naar CC gestuurd, en ik krijg het bedrag zo uitbetaald.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: ma 05 feb 2018, 15:28
door Lia
Vandaag het geld ontvangen!
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: di 06 feb 2018, 08:18
door Mariette
Hier ook het aankoopbedrag terug ontvangen.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: di 06 feb 2018, 09:40
door AmeGrunn
Vandaag het geld terug ontvangen.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: wo 07 feb 2018, 18:12
door ang
Om fraude te voorkomen is dit bericht door de moderator verwijderd.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: wo 07 feb 2018, 19:04
door sjaak van de Hoek
Die code heb helaas niet voor je , maar je kunt hem ook gewoon omruilen in de winkel.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: wo 07 feb 2018, 21:04
door Marieke
Helaas hier ook geen code voor je, ik zou hem inderdaad ook omruilen.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: vr 16 feb 2018, 12:06
door B2B
Ik krijg de melding
Helaas het maximale bedrag is bereikt?
Zie nergens in de voorwaarden staan dat er ook een aantal aan verbonden is
Alleen een looptijd.
Het ligt niet aan mijn account. Want ook als je nog niet ingelogd zit krijg je die melding na het invullen van de barcode
Zal het morgen nog is proberen.
Anders maar even mailen
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: vr 16 feb 2018, 12:31
door Famke
B2B schreef:Ik krijg de melding
Helaas het maximale bedrag is bereikt?
Zie nergens in de voorwaarden staan dat er ook een aantal aan verbonden is
Alleen een looptijd.
Het ligt niet aan mijn account. Want ook als je nog niet ingelogd zit krijg je die melding na het invullen van de barcode
Zal het morgen nog is proberen.
Anders maar even mailen
B2B, CC Nl heeft een maximum van 1 per huishouden/adres/ip/bankrekeing ingesteld. Tijdens de chat waarschuwden zij mij al.
Bij veelgestelde vragen:
Ik krijg een melding dat ik te vaak heb mee gedaan?
Je mag helaas maar 1x meedoen met de actie per account. Mocht je het voor iemand anders
willen doen dan graag een nieuw account aanmaken met een ander email adres.
En
Hoe vaak mag ik mee doen met deze actie?
Je mag gedurende de actieperiode 1x meedoen.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: vr 16 feb 2018, 12:52
door B2B
Oke dan kan ik hem dus niet indienen voor mijn moeder.
Geen probleem.