Ik heb er ook gehaald bij de Jumbo en vind ze ook echt niet lekker. Jammer!
Ze staan in de koeling bij de andere toetjes (niet bij de Alpro-yoghurt).
Gratis Andros so veggie: Jumbo én Coop (speciaal voor jou)
Re: Gratis Andros so veggie: Jumbo én Coop (speciaal voor jou)
Scheelt weer zoeken. Balkje is groen dus hopelijk straks nieuwe actie als ze beter leverbaar zijn. Ben benieuwd of ze echt zo vies smaken..ikka schreef: ↑wo 27 mar 2019, 16:48 Ik ben niet geselecteerd maar zie wel dit:
De Andros So Good & Veggie cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 27-03-2019. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Heel vreemd weer inderdaad! De balk was nog gewoon bijna helemaal groen? Maar hier niet gevonden dus denk dat ze het ook (nog) niet verkopen.Deezers schreef: ↑wo 27 mar 2019, 17:20Scheelt weer zoeken. Balkje is groen dus hopelijk straks nieuwe actie als ze beter leverbaar zijn. Ben benieuwd of ze echt zo vies smaken..ikka schreef: ↑wo 27 mar 2019, 16:48 Ik ben niet geselecteerd maar zie wel dit:
De Andros So Good & Veggie cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 27-03-2019. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 44 times
Gisteren gekeken en nog steeds niet in de winkel.
Ik dacht ook nog een 3e kans te kunnen wagen gezien het balkje.Maar zo te lezen ben ik niet veel misgelopen gezien de reviews vooral negatief waren.

En nu is het product weer volop verkrijgbaar, rara... Hopelijk snel een nieuwe actie.