Huishoudbeurs 2015
Re: Huishoudbeurs 2015
Gisteren ook naar de beurs geweest.. Weinig bijzonders, heb wel de tas van kortingisleuk meegenomen, pas op het laatst bij de eethal... Code ingevoerd en het is al goedgekeurd... Voor de rest niets gekocht, wel veel mensen gekeken, was een gezellige dag!!! Voor diegene die nog gaan, veel plezier!! Bij buitenkomst een blikje redbull gekregen, was wel lekker!!
Stap 3:
Selecteer de producten die je hebt gekocht en beantwoord de verschillende vragen over de folder die u op de Huishoudbeurs in de Kortingisleuk.nl tas heeft gekregen.
Zijn die vragen steeds idem en zijn de antwoorden ook elders te vinden?
Selecteer de producten die je hebt gekocht en beantwoord de verschillende vragen over de folder die u op de Huishoudbeurs in de Kortingisleuk.nl tas heeft gekregen.
Zijn die vragen steeds idem en zijn de antwoorden ook elders te vinden?
Zou iemand me antwoord kunnen geven.
We willen zaterdag een kluisje doen op HHB.
Hoe duur is die en kan je hem tussendoor gewoon openen of alleen weer openen als je weg gaat?
We willen zaterdag een kluisje doen op HHB.
Hoe duur is die en kan je hem tussendoor gewoon openen of alleen weer openen als je weg gaat?
Ik meen gezien te hebben dat een kluisje 5 euro kost waarvan 2 euro borg.
Onbeperkt te openen. Wel maar een klein formaat kluisje. Model schoolkluisje middelbare school.
Onbeperkt te openen. Wel maar een klein formaat kluisje. Model schoolkluisje middelbare school.
Eertje schreef:Ik meen gezien te hebben dat een kluisje 5 euro kost waarvan 2 euro borg.
Bedankt voor je antwoord. Oh ik krijg vast veel ingepropt :p
Lcx ik kreeg vragen over het recept wat in de folder staat.
Geen idee of dit steeds dezelfde vragen zijn.
Geen idee of dit steeds dezelfde vragen zijn.
Zou iemand de foto van de folder van de HHB kunnen maken? dan hebben we er allemaal plezier van 

Die 7 extra producten die je mag kopen, mogen die wel in een aanbieding zijn of niet?
Ja hoor die mogen in de aanbieding zijn dan krijg je gewoon het geld terug wat jij ervoor betaald hebt.