Deezers schreef:Gratis Rexona deodorant! Alleen staat er: maximaal 1 product per aankoop.
Maar bedoelen ze hiermee dat je eerst wat moet kopen? Ik wil enkel het product afhalen (heb niks nodig).
Iemand gelukt voordat ik helemaal naar de Etos ga?
Ik ben van plan straks heen te gaan, als niemand reageerd laat ik het weten
Ben er zonet geweest, hoefte alleen even de pas op mn telefoon te laten scannen en kreeg het gewoon mee zonder verder wat te halen
Dat is mooi! Nu nog even een keuze maken uit de 20 deodorants die Rexona heeft En twijfel of ik wel doorga met de app, vreet heel veel batterijen! Er schijnt nog een shampoo en tube tandpasta aan te komen... Volgens de app zouden de bonnen 7 dagen geldig zijn maar zie een datum van eind maart in de app staan
Ik heb de app sinds een week en ben hard opweg naar de 80.000 stappen. Kreeg vandaag een mail, terwijl ik nu rond de 45.000 stappen zit, dat ik gratis andrelon conditioner/ dove shower / prodent White now kon halen. Een extra cadeautje stond bij de omschrijving.
Ik heb ook de mail ontvangen en zie dat ik ook €2,50 korting heb bij €15 aan aankopen.
Moet ik dan bij de kassa mijn kaart laten zien die op de app staat ofzo. Iemand die mij kan uitleggen hoe het moet :p
Maar vraag me af of deze actie met gratis lipbalsem geldt als je niks koopt maar het gratis krijgt. Iemand de vaseline lipbalsem er al bij gekregen?
deze actie loopt tm zondag 21/2
Laatst gewijzigd door Oceania op do 18 feb 2016, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Nickyf schreef:Ik heb de app sinds een week en ben hard opweg naar de 80.000 stappen. Kreeg vandaag een mail, terwijl ik nu rond de 45.000 stappen zit, dat ik gratis andrelon conditioner/ dove shower / prodent White now kon halen. Een extra cadeautje stond bij de omschrijving.
Het lijkt erop dat iedereen deze mail/aanbieding heeft ontvangen.
"Gratis Andrelon Conditioner, Dove showergel of Prodent White Now naar keuze.
Eén product gratis naar keuze. Keuze uit alle Andrelon conditioners 300ml, alle Dove showergels 250ml of Prodent White Now en White Now Gold.
* Aanbieding is geldig tot en met: 24-02-2016 (Dus tot en met volgende week woensdag!)
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.