Celavita zoekt 5000 Friet testers.
Re: Celavita zoekt 5000 Friet testers.
Opmerking verwijderd door moderator; dit is oproepen tot fraude daar is dit forum niet voor bedoelt.
Opmerking verwijderd door moderator; dit is oproepen tot fraude daar is dit forum niet voor bedoelt.
Ging perfect in de airfryer, 15 minuten op 160 graden en daarna een minuut of 5 op 180 graden. Zacht van binnen en krokant van buiten, wat ons betreft perfect. Geen olie toevoegen, dat is niet nodig.greetje11 schreef:Mocht ook testen,
Gebakken in de airfryer
Geen aanrader, frites was taai en snel koud,volgende x in de friteuse
- UtrechtseBert
Didaatje schreef:Ging perfect in de airfryer, 15 minuten op 160 graden en daarna een minuut of 5 op 180 graden. Zacht van binnen en krokant van buiten, wat ons betreft perfect. Geen olie toevoegen, dat is niet nodig.greetje11 schreef:Mocht ook testen,
Gebakken in de airfryer
Geen aanrader, frites was taai en snel koud,volgende x in de friteuse
Hebben het hier ook in de airfryer gedaan (zoals alle friet hier in huis) maar ook hier geen succes geweest. Hebben het precies volgens de verpakking gedaan. We gaan toch gewoon weer terug naar diepvries of handgemaakte friet.
Verder vind ik ze ook nog eens aardig aan de prijs.
degene met schil waren na 8 minuten in de frituur echt heel lekker 

Bedankt voor de tip van 8 minuten frituren!
De friet van Cêlavita is omgerekend weliswaar duurder dan de friet (Jumbo 2,5 kg) die ik normaal gesproken koop, maar dan heb je ook echt lekkere friet die vanwege de ideale dikte ook nog eens langer warm blijft. Ik ben blij dat ik deze friet heb mogen testen en zal hem zeker vaker gaan kopen. Hij ligt hier bij de AH vaak met %35 korting in de koeling.
De friet van Cêlavita is omgerekend weliswaar duurder dan de friet (Jumbo 2,5 kg) die ik normaal gesproken koop, maar dan heb je ook echt lekkere friet die vanwege de ideale dikte ook nog eens langer warm blijft. Ik ben blij dat ik deze friet heb mogen testen en zal hem zeker vaker gaan kopen. Hij ligt hier bij de AH vaak met %35 korting in de koeling.
- UtrechtseBert
Het geld stond vandaag al op mijn rekening. Dat gaat weer lekker super snel.