Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Vandaag ingediend, geen bevestiging gehad, wellicht heeft het te maken dat het weekend is.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Ik las op FB dat je pas een mail krijgt van Fred & Ed als zij het geld over hebben gemaakt wat ongeveer 1-2 werkdagen is.
Ze zien via facebook hoeveel mensen er mee gedaan hebben. Tenminste, mits je op 'doe mee' hebt geklkt
Het aantal deelnemers kan dus in het echt veel hoger zijn, lijkt me.
https://www.facebook.com/fredened/app/219486984793126
Petra Sevriens Moet je op fb aan klikken: doe mee? Of mag er ook `gewoon` een mail met gegevens en foto verzonden worden? (Voor de mensen zonder FB)
Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 14:04
Fred&Ed
Fred&Ed Via Facebook deelnemen, ,dan kunnen we bijhouden hoeveel er mee hebben gedaan!
Petra Sevriens Moet je op fb aan klikken: doe mee? Of mag er ook `gewoon` een mail met gegevens en foto verzonden worden? (Voor de mensen zonder FB)
Fred&Ed
Fred&Ed Via Facebook deelnemen, ,dan kunnen we bijhouden hoeveel er mee hebben gedaan!
Na op doe mee te hebben geklikt kreeg ik onderstaande mail:
Beste xxx,
Je ontvangt deze e-mail omdat je hebt meegedaan aan onze cashback actie op Facebook. Wat moet je doen?
1. Koop bij AH, Jumbo of Hooglviet een tube Fred&Ed Knijpstroop, die vind je in het pannenkoekenschap.
2. Maak een foto van je kassabon en tube en mail die naar info@foodsense.nl
3. Vermeldt je IBAN nummer en naam
4. En je krijgt je aankoopbedrag teruggestort.
5. Dit geldt voor de eerste 1000 inzenders.
We horen graag je wat je van onze tube knijpstroop vindt!
Groetjes Fred&Ed
Beste xxx,
Je ontvangt deze e-mail omdat je hebt meegedaan aan onze cashback actie op Facebook. Wat moet je doen?
1. Koop bij AH, Jumbo of Hooglviet een tube Fred&Ed Knijpstroop, die vind je in het pannenkoekenschap.
2. Maak een foto van je kassabon en tube en mail die naar info@foodsense.nl
3. Vermeldt je IBAN nummer en naam
4. En je krijgt je aankoopbedrag teruggestort.
5. Dit geldt voor de eerste 1000 inzenders.
We horen graag je wat je van onze tube knijpstroop vindt!
Groetjes Fred&Ed
ikka schreef:Ze zien via facebook hoeveel mensen er mee gedaan hebben. Tenminste, mits je op 'doe mee' hebt geklkt
Fred&Ed
berichtdoor ikka » za 21 jan 2017, 20:19
Ze zien via facebook hoeveel mensen er mee gedaan hebben. Tenminste, mits je op 'doe mee' hebt geklkt
Heb facebook, maar totaal niet gezien dat je ook een doe mee knop had...
Dus aantal deelnemers waarschijnlijk hoger als wat ze aangeven....
Ze zouden beter de kassabonnen( e-mails die binnenkomen) bij kunnen houden met tellen, lijkt me....
Heb facebook, maar totaal niet gezien dat je ook een doe mee knop had...
Dus aantal deelnemers waarschijnlijk hoger als wat ze aangeven....
Ze zouden beter de kassabonnen( e-mails die binnenkomen) bij kunnen houden met tellen, lijkt me....
Insturen kan nog tot 12 uur vandaag, dan zijn de 1000 op zeggen Ed en Fred op feestboek....
Vrijdag gekocht en gemaild, zojuist mail terug dat het bedrag was over gemaakt!
Ik zie op facebook dat de actie is afgelopen. Nu nog wachten op de bevestigingsmail van mijn deelname (afgelopen zaterdag gemaild).
Hier ook zaterdag gekocht en direct gemaild. Nog niets gehoord.
Hier zelfde verhaal, ook nog niets gehoord. Ze zullen het wel druk hebben.pluis schreef:Hier ook zaterdag gekocht en direct gemaild. Nog niets gehoord.
Nog ff wachten dus
Groet,
Marieke
Marieke