Probeer Beemster Plakken Nu Gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
AmeGrunn

Re: Probeer Beemster Plakken Nu Gratis

Bericht door AmeGrunn »

Chrisje9999 schreef:Wel verwarrend dat het nog op 3% staat.

Als er bijvoorbeeld maar 500 te vergeven waren is het begrijpelijk.
Ik herinner me de cashback actie van de wasmiddelen van enkele maanden geleden. Toen was er ook een hoop verwarring. Er zijn nog tig % over, enz. Toen zei Scoupy dat ze die vasthouden omdat ze nog aanvragen aan het checken waren. Misschien is dat nu ook het geval.
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

Meriam schreef:Op mijn verpakking zat een sticker waarop stond 'binnenkort nieuwe verpakking'.mogelijk heeft dat er iets mee te maken..
Ik heb die sticker ook op mijn verpakking maar bij mij is het wel goedgekeurd. 28 februari 2017 gekocht.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Ik zal even verhelderen hoe deze actie ineens zo hard heeft kunnen gaan. Hij werd 'gepromoot' op de Huishoudbeurs.

Daar stond Beemster en verkochten hun aanbieding als 3 pakken voor 3 euro. Je zou er 2 daar krijgen en voor pak nummer 3 zou er een bon in de tas zitten waarmee je deze in de winkel kon halen. Het werd dus gebracht als tegoedbon (ik betaalde er immers al voor op de beurs)

Thuis bleek het echter een Geld Terug Actie te zijn. Op zich nog niet eens zó erg, maar tegen de tijd dat ik op de site was bleek het al op te zijn.

Dit vond ik absoluut niet terecht, aangezien ik de aanbieding heb gekocht onder het mom van 3 pakken en niet 2. Dus mail gestuurd naar Beemster. Had razendsnel mail terug waarin men mij aangaf mijn gegevens en foto van de bon naar de klantenservice van Scoupy te sturen. Dit heb ik gedaan. Scoupy heeft gereageerd dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling, het is dus nog in behandeling. Maar ik ga er vanuit dat het wel goed komt, en zoniet ga ik terug klagen bij Beemster, want dit had nooit zo gecommuniceerd mogen worden op de beurs!
Plaats reactie