Probeer GRATIS Kleenex Allergy Comfort Zakdoeken
Re: Probeer GRATIS Kleenex Allergy Comfort Zakdoeken
Brutale vraag, zou je de bon 2x kunnen gebruiken bij de zelfscan?
Ik denk het niet.....Maar waarom misbruik maken van een mooie actie?

-
- Been thanked: 1 time
Sterker nog zowel de coupon code van mij als die mijn zus heeft aangevraagd is precies hetzelfde. Dus denk dat het gewoon een algemene coupon code is die iedereen kan gebruiken.
Vanochtend deed de code het niet bij de zelfscan, nu ja het stond wel op het scherm, maar dan met 0€. Het bedrag ging er dus niet af. Pas bij een gewone kassa kon de medewerker het verwerken, dus opletten als je meer bij het Kruidvat koopt dat het bedrag van de zakdoekjes er ook af gaat.
-
Kreeg gisteren de coupon binnen, maar staat op geldig tot 31 augustus 2022.
Bij mij stond 11 juli t/m 30 november 2022Britta1951 schreef: ↑wo 26 okt 2022, 15:39 Kreeg gisteren de coupon binnen, maar staat op geldig tot 31 augustus 2022.
Ik zou nog eens contact opnemen met hun, dan krijg je een nieuwe, verwacht ik...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Het is dezelfde coupon, kan gewoon gescand worden. Zelfde codeBritta1951 schreef: ↑wo 26 okt 2022, 15:39 Kreeg gisteren de coupon binnen, maar staat op geldig tot 31 augustus 2022.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Mijn ervaring is dat het bij de zelfscan er pas af gaat als je op de knop betalen kliktAnnett schreef: ↑wo 26 okt 2022, 12:51 Vanochtend deed de code het niet bij de zelfscan, nu ja het stond wel op het scherm, maar dan met 0€. Het bedrag ging er dus niet af. Pas bij een gewone kassa kon de medewerker het verwerken, dus opletten als je meer bij het Kruidvat koopt dat het bedrag van de zakdoekjes er ook af gaat.
-
- Been thanked: 1 time
Heb ik ook gedaan maar er ging €0,00 als korting vanaf dus werkt de coupon niet meer op de juiste manier.Marry schreef: ↑wo 26 okt 2022, 20:17Mijn ervaring is dat het bij de zelfscan er pas af gaat als je op de knop betalen kliktAnnett schreef: ↑wo 26 okt 2022, 12:51 Vanochtend deed de code het niet bij de zelfscan, nu ja het stond wel op het scherm, maar dan met 0€. Het bedrag ging er dus niet af. Pas bij een gewone kassa kon de medewerker het verwerken, dus opletten als je meer bij het Kruidvat koopt dat het bedrag van de zakdoekjes er ook af gaat.
De medewerkster die mij gisteren hielp vroeg mij nog naar het einddatum op de bon, zou kunnen dat ze moeilijk doen met augustus erop, want ook bij haar ging in eerste instantie het bedrag niet eraf bij scannen van de bon, ze moest dat echt handmatig doen. Denk dat mensen de bon misschien meerdere keren bij de zelfscan hebben gebruikt, omdat de code niet uniek was en dat ze iets veranderd hebben om dit voorkomen.Marry schreef: ↑wo 26 okt 2022, 20:16Het is dezelfde coupon, kan gewoon gescand worden. Zelfde codeBritta1951 schreef: ↑wo 26 okt 2022, 15:39 Kreeg gisteren de coupon binnen, maar staat op geldig tot 31 augustus 2022.