gta Brie President Porties
Re: gta Brie President Porties
Ik zag ook de actieverpakking bij een dirkvestiging. Bij de andere Dirk zag ik nogal wat verpakkingen zonder actielabel in een winkelwagen liggen. Een medewerker was bezig alle over datum producten uit de schappen te halen. Zo te zien wordt deze brie porties niet zo goed verkocht.
B2B schreef:In het verleden een paar maanden terug. Of de afgelopen week.Machteld schreef: Alle 4 al uitbetaald gekregen, Fanta en Bolletje had ik in het verleden ook al aan meegedaan, gewoon uitbetaald gekregen.
Want beide acties hebben al eerder gelopen. Maar er is nu een nieuwe die gecombineerd is met deze van 4 producten.
Ik heb in het verleden, paar maanden terug hier aan mee gedaan (Fanta en Bolletje) toen ook uitbetaald gekregen.
En afgelopen week heb ik weer meegedaan met die combinatie 4 producten en ook uitbetaald gekregen.
gevonden! Hier ook een beperkte houdbaarheidsdata.
Ik vind zulke porties wel handig eigenlijk. In je eentje als brie liefhebber is brie heerlijk maar zo groot stuk niet
Ik vind zulke porties wel handig eigenlijk. In je eentje als brie liefhebber is brie heerlijk maar zo groot stuk niet
Bij Jumbo actieverpakking kunnen kopen, waarvan de houdbaarheidsdatum maar liefst 03-12-15 is.
Vermoedelijk zal deze actie dan wel worden verlengd.
Vermoedelijk zal deze actie dan wel worden verlengd.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Gevonden bij de Jumbo, het komt binnenkort goed van pas vanwege verjaardag.
't was wel bezigheidstherapie. De sticker met code bleek met karton er aan te blijven plakken. Wegkrabben dus, dat karton/papier.
Verheug mij op dat lekkers.
't was wel bezigheidstherapie. De sticker met code bleek met karton er aan te blijven plakken. Wegkrabben dus, dat karton/papier.
Verheug mij op dat lekkers.
Re: gta Brie President Porties met actiecode
De duur van de terugbetaling valt mij momenteel erg tegen. KIL wil graag binnen 4 werkdagen uitbetalen, maar ik ga nu al de 12e dag in.
Geduld is hierbij dus een schone zaak...
Geduld is hierbij dus een schone zaak...
Hoi Miranda, hoop dat het refundbedrag nu op je rekening staat. Bij mij iig wel