Scoupy: weer drie gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05
Has thanked: 1 time

Re: Scoupy: weer drie gratis

Bericht door Shiven »

https://scoupy.com/nl#/geld-terug/nesca ... n/48779/co

Max. bereikt: NESCAFÉ Koffiespecialiteiten

Wow, dat ging snel! Alle NESCAFÉ Koffiespecialiteiten zijn vergeven.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 22-12-2015. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Famke84
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 23:35

Re: Scoupy: weer drie gratis

Bericht door Famke84 »

Lyly schreef:
Famke84 schreef:Toevallig op alfabetische volgorde? Dat doet de Jumbo zelfscan ook. Best wel verwarrend als je de gta's als eerste scant zodat het bovenaan staat op de bon.
Jumbo heeft inderdaad lange bonnen. Een tip is om een deel van de bovenkant + onderkant (witte gedeelte weg te knippen of vouwen.

Bij de Poiesz hebben ze sinds een aantal weken een kassabon met een achterkant!! Hellup!! Hier baal ik flink van. Het logo + boodschappen staan op de voorkant en de rest (datum, tijd, korting, betaalwijze enz) op de achterkant. De Poiesz is mijn favoriete winkel en ben er vaste klant. Maar voor de gta's is dit zeer onhandig. Ik kopieer nu de achterkant van de bon. Voorkant leg ik naast de geprinte achterkant en dit fotografeer ik met mijn tablet om hem vervolgens in te dienen. Maar dit geintje kost mij wel inkt en papier :( :( Niet leuk! Voorheen haalde ik zoveel mogelijk gta's bij de Poiesz, ook vanwege hun spaarzegels wat een fijn extraatje is. Met de gta's erbij spaar je natuurlijk sneller.
Maar nu met het extra gedoe met de bon, krijg ik de neiging toch maar naar Jumbo en/of AH te gaan.
Ik kwam ook achter dat de poeisz de helft van de bon op de achterkant drukt. Zelf doe ik altijd in app maar foto van voor en achterkant en zet die dan naast elkaar en stuur ik in. Ik ga skoupy wel een bericht sturen of ze net als couponclub de bon in meerdere stuken kan scannen. Ideaal idee
Dank voor de tip *thumbs up* Welke app gebruik je hiervoor? Scheelt mij inkt en papier :)
Lyly
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 30 sep 2015, 16:32

Re: Scoupy: weer drie gratis

Bericht door Lyly »

Famke84 schreef:
Lyly schreef:
Famke84 schreef:Toevallig op alfabetische volgorde? Dat doet de Jumbo zelfscan ook. Best wel verwarrend als je de gta's als eerste scant zodat het bovenaan staat op de bon.
Jumbo heeft inderdaad lange bonnen. Een tip is om een deel van de bovenkant + onderkant (witte gedeelte weg te knippen of vouwen.

Bij de Poiesz hebben ze sinds een aantal weken een kassabon met een achterkant!! Hellup!! Hier baal ik flink van. Het logo + boodschappen staan op de voorkant en de rest (datum, tijd, korting, betaalwijze enz) op de achterkant. De Poiesz is mijn favoriete winkel en ben er vaste klant. Maar voor de gta's is dit zeer onhandig. Ik kopieer nu de achterkant van de bon. Voorkant leg ik naast de geprinte achterkant en dit fotografeer ik met mijn tablet om hem vervolgens in te dienen. Maar dit geintje kost mij wel inkt en papier :( :( Niet leuk! Voorheen haalde ik zoveel mogelijk gta's bij de Poiesz, ook vanwege hun spaarzegels wat een fijn extraatje is. Met de gta's erbij spaar je natuurlijk sneller.
Maar nu met het extra gedoe met de bon, krijg ik de neiging toch maar naar Jumbo en/of AH te gaan.
Ik kwam ook achter dat de poeisz de helft van de bon op de achterkant drukt. Zelf doe ik altijd in app maar foto van voor en achterkant en zet die dan naast elkaar en stuur ik in. Ik ga skoupy wel een bericht sturen of ze net als couponclub de bon in meerdere stuken kan scannen. Ideaal idee
Dank voor de tip *thumbs up* Welke app gebruik je hiervoor? Scheelt mij inkt en papier :)
De app die gebruik ik pic collage en skoupy keurt ze gewoon goed :)
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

Re: Scoupy: weer drie gratis

Bericht door Hortensia »

Hier ook van 8 acties bij Scoupy er 4 opnieuw moeten insturen. Verschillende producten stonden bij elkaar op dezelfde bon.
Opnieuw de bon gescand en nu weer ingestuurd.. Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat er een inzending geweigerd werd, terwijl de scan toch duidelijk was. Dan ben je er toch wel weer ff mee bezig.
Positieve is dat ze wel snel uitkeren bij goedkeuring!
Plaats reactie