3 producten gratis via KIL
Re: 3 producten gratis via KIL
Toetjes gewoon kunnen vinden in een niet al te grote ah (dorp).
Bierbommetjes vind ik behoorlijk duur € 2,39 voor 10 worstjes, dan heb ik liever 100% retour dan de helft. Weet nog niet of ze lekker zijn.
Bierbommetjes vind ik behoorlijk duur € 2,39 voor 10 worstjes, dan heb ik liever 100% retour dan de helft. Weet nog niet of ze lekker zijn.
Dit weekend ingediend maar het blijft nog stil Ik ben verwend met Scoupy! Ook raar dat KiL dus maar 50% geeft, soms moet je dus een product laten staan (of je moet het sowieso gebruiken).
Op de Facebook pagina van Kortingisleuk zijn inmiddels veel fans in opstand gekomen over de regeling van Kortingisleuk dat 50% wordt vergoed bij gebruikmaking van de Albert Heijn aanbieding 1 + 1 gratis.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Je weet toch dat je van 1 product geld terug krijgt, kun je toch ook gewoon een product kopen ook al zijn ze 1+1 gratis.
Ben met 1 product gratis ook al erg tevreden.
Ben met 1 product gratis ook al erg tevreden.
Hoi Ik wil even melden dat de 1+1 actie alleen van de borrel knaks is en niet van de bierbommetjes. Ben net gaan kijken. Staat duidelijk op het kaartje.
Gisteren heb ik de Unox Bierbommetjes bij AH voor de winkelscanner gehouden. "Bonusartikel" kwam in beeld. Personeel heeft het op mijn verzoek voor mij nagekeken en kon mij bevestigen dat de 1+1 gratis actie nog geldig was.
Klopt inderdaad
Shiven schreef:Gisteren heb ik de Unox Bierbommetjes bij AH voor de winkelscanner gehouden. "Bonusartikel" kwam in beeld. Personeel heeft het op mijn verzoek voor mij nagekeken en kon mij bevestigen dat de 1+1 gratis actie nog geldig was.
Dus je "moet" een gratis product laten staan bij de AH om een gratis product te krijgen bij KIL.Shiven schreef:Op de Facebook pagina van Kortingisleuk zijn inmiddels veel fans in opstand gekomen over de regeling van Kortingisleuk dat 50% wordt vergoed bij gebruikmaking van de Albert Heijn aanbieding 1 + 1 gratis.