6 producten gratis bij de Plus vanaf 1 mei
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: 6 producten gratis bij de Plus vanaf 1 mei
Vandaag het exacte bedrag van mijn aankopen ontvangen.
Plus garandeert een kassabon die klopt en blijkbaar voor enkelen niet, vervelend, jammer.
Plus garandeert een kassabon die klopt en blijkbaar voor enkelen niet, vervelend, jammer.
-
Ik heb ook de amstel radler met limoen, en krijg net de bevestiging dat die goedgekeurd is en uitbetaald gaat wordenwillem1 schreef:Pas op met de amstel radler. Hier stond de limoen variant ook in het "probeer gratis" schap, maar volgens de website doet die helemaal niet mee
De Radler is ook verwarrend.
In de AV staat Radler Lemon, dat is Limoen. De gele variant zoals op de site is citroen! Dus of een verkeerd plaatje/naam, of je mag zelf kiezen welke Radler 0.0 je wilt proberen?
In de AV staat Radler Lemon, dat is Limoen. De gele variant zoals op de site is citroen! Dus of een verkeerd plaatje/naam, of je mag zelf kiezen welke Radler 0.0 je wilt proberen?
Ook gehele aankoopbedrag terug van de producten die ik gekocht heb.
Begin middag ingevoerd, nu al goedgekeurd. Ben benieuwd wanneer de uitbetaling is.
Omgereden voor de plus.. Geen actie schap en maar 3 artikelen kunnen vinden. Rest op of niet in assortiment... Jammer. Nu alleen twee kruiden zakjes en een pak rijst.
Hier stond het in 4verschillende paden. Wel in een schap, maar niet bij elkaar. Hebben ze slim gedaan, veel mensen die toch moeten zoeken kopen meer.
De mailtjes lijken nu op die van Scoupy.. Zou KiL zijn overgenomen door Scoupy?