100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
Re: 100% gratis wasmiddelen
Ik snap het niet helemaal. Moet ik nu bij die 1 plus 1 actie ze kopen of gewoon 1?
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Bij 1+1 gratis actie krijg je 50% van Scoupy terug, maar heb je dubbele hoeveelheid aan producten voor de helft van de normale prijs. Als je 1 product koopt krijg je 100% van Scoupy terug, maar heb je dus minder producten dan bij 1+1 gratis. Het is aan jou of je 50% wil of 100%. Snap je het zo beter?kikki schreef:Ik snap het niet helemaal. Moet ik nu bij die 1 plus 1 actie ze kopen of gewoon 1?
Deze actie loopt ook nog steeds via Scoupy: http://gratiscolourcatcher.nl
Mag je nu weer aan de nieuwe actie meedoen als je al aan de bovengenoemde hebt meegedaan?
Wel verwarrend dat er nu 2 acties van k2 r tegelijk zijn.
Mag je nu weer aan de nieuwe actie meedoen als je al aan de bovengenoemde hebt meegedaan?
Wel verwarrend dat er nu 2 acties van k2 r tegelijk zijn.
lekker gezellig dan....voor de actie begint is het al 3 dagen van te voren bekendgemaakt, 8 uur staat er een rij bij de supermarkten, en om 9 uur is alles uitverkocht.....minie schreef:hier lag vandaag een folder in de bus van deze actie.
Of je bestelt bij ah.nlMario schreef:lekker gezellig dan....voor de actie begint is het al 3 dagen van te voren bekendgemaakt, 8 uur staat er een rij bij de supermarkten, en om 9 uur is alles uitverkocht.....minie schreef:hier lag vandaag een folder in de bus van deze actie.
Je krijgt een bon erbij die de datum heeft van de afleverdag.
-
Heeft iemand de voorwaarden gekopieerd voor deze van de site af werden gehaald? Wil graag voorbereid zijn . En misschien een foto van de folder? Krijgen deze lang niet altijd ivm een tekort aan bezorgers.